Reggel a telefonom monoton ebresztojere keltem. Ki masztam faradtan az agybol. Tegnap rengeteg aludtam de igy is ugy ereztem magam mint a mosott szar. A szekreny ele vetettem magam es elo huztam belole az unneplomet. Ami egy fekete baggy jeansbol, egy feher ingbol es egy fekete nyakkendobol allt. Utana rogton a mosdoba vezetett az utam megmostam a fogamat utana pedig az arcomat. Vegul vissza setaltam a szobamba. Es a sminkes asztalom ele vetettem magam. Fel ragtam egy kis szemfesteket. A szokasos modon feketet utana pedig szempilla spirallat. Legutoljara pedig a tegnap vett bordo ruzst kentem fel az ajkaimra. A kistaskamat a vallamra kaptam amibe minden szar benne van szokasos mondom. Es elindultam a suli fele. Gyorsan oda is ertem majd helyet foglaltam az osztaly teremben. Az elso ket ora gyorsan eltelt. Semmi kulonos nem tortent. Most van a harmadik ora az unnepseg kurva unalmas be kell valjam. Mar nincs sok belole szerencsere. Ezt mar fel labbal is kibirom.
-lezarom a tanevet - mikor ezt kimondta az igazgatono
Mindenki ujongott, a nagy csurhe egyszerre ment ki a sulibol igy en egy kicsit vartam. Vegul mikor a tomeg nagy resze el ment. En is sikeresen ki jutottam a pokol hazabol. Es elindultam haza fele. Eleg gyorsan haza ertem, igy rogton lerugtam magamrol a cipomet. Es be dobtam a mikorba az ebedemet. Mar farkas ehes vagyok egesznap nem ettem semmit. Csak hellt ittam azt is kunyiztam a padtarsamtol. Epp ekkor jart le a mikro. Kivettem a kajat es az asztalra helyeztem. Helyet foglaltam es neki alltam megebedeltem. Mikor vegeztem az ora kereken negyed tizenketot utott. Igy felmentem a szobamba es bele doltem az agyba es hallgattam egy kis zenet. Mar egy jo fel oraja csak pihentem ki a mai faradalmait. Mikor ra eszmeltem hogy el kell induljak mivel el fogok kesni. Le siettem az emeletrol es ismet magamra huztam a cipomet. Vegul az ajtot kulcsra zartam es elindultam a kozeli park fele. Mikor oda ertem megladtam Felixet. A tokeletes mulett haja, a barna szemei. A fekete baggy jeansa rogton elvarazsolt.
-szia Felix
-szia Aria - majd megoleltuk egymast
Helyet foglaltunk az egyik padon es elkeztunk beszelgetni. Rettentoen meg valtozott, de meg most is ugyan olyan kedves mint regen. Nagyon megeheztunk ezert elmentunk enni. A kozeli mekibe helyet is foglaltunk es elkeztunk enni. Felix meghivott engem, udvarias egy figura annyi biztos. Vegul haza kisert a haz eleig.
-koszonom a mai napot Aria mar nagyon hianyoztal
-nincs mit te is nekem - kozelebb lepett hozzam
Es egy csokot nyomodt az ajkaimra. Mikor elvaltunk egymastol az arcara egy hatalmas vigyor kerekedett.
-szia Aria
-szia Felix - megvartam amig el setal
Egyszeruen nem ertettem a viselkedeset. Nem tudtam hova nenni ezt az egeszet. Vegul en is bementem a hazba. Ekkor rogton anyat pillantottam meg.
-szia kicsim
-szia anya
-hol voltal?
-Felixel talalkoztam
-tenyleg a kis Felixel?
-igen vele, es mar nem szaz otven cm
-megnott?
-hat nem kicsit ket fejjel nagyobb nalam
-huha akkor tenyleg megnott
-felmegyek
-rendben, kersz vacsit?
-nem koszi Felix meghivott kajalni
-jojo puszi - majd fel mentem a szobamba
Rogton bele doltem az agyba ekkor a telefonom csorgesere lettem figyelmes.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomanceSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...