İyi okumalar dilerim.
Satır arası yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
❄
Frezya; Günaydın. (05:48)
Frezya; İmam henüz namaz bile kıldırmadı, sanırım bunu ben yapacağım.
Frezya; Ne de olsa gece boyu uyanık kaldım.
Frezya; Bu gece seninle de gireceğim günahı hesaba katarsak...
Frezya; Sanırım biraz sevap point kasmam gerekiyor.
Frezya; Anlamıyorum ki, altı üstü sevişeceğiz neyin heyecanı da bu yani gözüme gram uyku girmedi?
Frezya; Nesin sen, uykularımın düşmanı falan mı?
Asil Savaş çevrimiçi.
Asil Savaş yazıyor...
Asil Savaş; Sabahın bu saatinde beynimi sikmenin sebebini merak ediyorum amınakoyayım. (06:15)
Asil Savaş; Sabah diyorum, hava hâlâ aydınlık değil.
Asil Savaş; Sabahın bu saatinde beynimi sikmenin sebebini merak ediyorum amınakoyayım.↪️
Frezya; Senin de beni bu gece sikecek olman olabilir mi acaba sebebi?Frezya; Uyuyamıyorum diyorum be, sen nasıl kafanı rahatça yastığa koyup uyuyabiliyorsun?
Asil Savaş; Kafamı göğüslerinin üstüne koyarak uyumayı tercih ederdim ben de, haklısın.
Asil Savaş; Sikmek falan? Arsızlaştın mı sende iyice...
Asil Savaş; Ayrıca bu geceden, bu kadar korkmanı sağlayan şey ne? Zamanında nasıl benimle seviştiysen, yine aynı şekilde sevişeceksin.
Frezya; Aynı şey değil.
Asil Savaş; Aynı olmayan ne?
Frezya; Sarhoş olmayacağız, bu sefer gerçekten de beni hissedeceksin ve sabahına unutmayacaksın. Artı olarak, beni görmekle ilgili kahpelik de yapabilme ihtimalin var.
Frezya; SENCE DE HER ŞEY AYNI MI?
Asil Savaş; Değilmiş.
Asil Savaş; Ayrıca kahpelik mi? Sen gerçekten de ağzı bozuk bir kız olmaya başladın.
Asil Savaş; Seni görmek istemem, kahpelik olmaz. Seni çok görmek istiyorum, kendime olan sözümü siktir edecek kadar hem de...
Asil Savaş; Ama sana saygım var. Bu da benim kendime olan sözümden daha önemli.
Frezya; Ufaktan bir beni rahatlatmadığını söylemesem olmaz açıkçası...
Frezya; Yine de hâlâ sana güvenmiyorum.
Asil Savaş; Frezya, uyu güzelim.
Asil Savaş; Uyuyamam diyorsan gel, şimdiden buluşalım.
Frezya; Şimdi mi?
Asil Savaş; Evet şimdi. Aynı karanlığa gündüz dahi hapsederiz biz kendimizi.
Frezya; Şimdiden geceye kadar benimle ne yapacaksın? Kafanın içini çok merak ediyorum.
Asil Savaş; Birçok şey yapabilirim...
Asil Savaş; Sadece ikimizin var olduğu o odada, aklının hayalinin alamayacağı şeyler yapabilirim sana.
Asil Savaş; Ama ben masum düşünmeyi tercih ediyorum.
Asil Savaş; Kokunla uyurum.
Frezya; Uyursun? Sen, benimle, masumca uyursun?
Asil Savaş; Uyurum. O güzel boynunda yer vardır bana diye düşünüyorum.
Asil Savaş; Ki zamanında öyle uyumuştum değil mi?
Asil Savaş; O gece, birbirimize karıştığımız o gece senin koynunda uyuyan bendim.
Frezya; Sen hatırlıyor musun bunu?
Frezya; Benim kollarımın arasında uyuduğunu hatırlıyorsun ama yüzümü bilmiyorsun?
Frezya; Senin amacın benim aklımla mı oynamak?
Frezya; Ben sana gram güvenmiyorum, sil baştan alıyorum her şeyi.
Asil Savaş; Korkuyorsun sadece... Çünkü tanıyorum seni değil mi?
Asil Savaş; Tek bir hareketinle, nefes alış veriş şeklinle bile seni tanıyabilme ihtimalim var değil mi, ondan bu korkun.
Asil Savaş; O kadar yakınsın çünkü belki de bana...
Frezya; Gece gece senin beyninin çalışma şekli beni hayrete soktu açıkçası. On dakika öncesine kadar beynin yerine cinsel organını kullanıyordun oysa ki...
Asil Savaş; Laf mı çarpıyorsun sen bana?
Asil Savaş; Pardon, ya da lafı dolandırıp konudan kurtulmaya çalışıyorsun.
Frezya; Uyusana sen, az önce mışıl mışıl uyuyamadığın için ana bacı sövecek duruma geldin bana, ne ara laf yetiştirecek konuma da ulaştın?
Frezya; Uyu, söz çıtım çıkmayacak.
Asil Savaş; İnanır mısın, uykum kaçtı. Geceyi düşününce sanki ufaktan bende bir heyecanlandım mı ne?
Asil Savaş; Bunların hepsi "sen" etkisi.
Frezya; Etkilendim.
Frezya; Ama sanırım bende de bir uyku etkisi oluşmaya başladı... Uyusak mı?
Asil Savaş; Kaçıyorsun, her zaman ki gibi.
Frezya; Sadece uykum geldi.
Asil Savaş; Öyle diyorsan... Uyu bakalım. İyi uyku çek ama.
Asil Savaş; Bu gece sana uyku yok çünkü.
❄
Geçiş bölümüdür. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREZYA +18 | TEXTİNG
ChickLitFrezya; Bu gece seviş benimle. Frezya; Bu sefer 8 saat 12 dakikadan daha uzun sürsün ama... -Dikkat! Kitapta argo, cinsellik içeren sahneler ve mesajlar bulunmaktadır. İlerleyen bölümler de açık bir şekilde mevcut olacaktır. Bunun bilincinde okuma...