10K okunmayı aşmışız. Sonsuz minnettraım. dilerim ki hep daha fazlasına...
Geç gelen bölüm için kusura bakmayın, bundan sonra daha düzenli geleceğinin sözünü size verebilirim.
Desteğiniz için teşekkür ederim.
Oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
İyi okumalar.
🌙
"Ben senin en yakın arkadaşın değil miyim kızım, bana bunu neden şimdi söylüyorsun?" Derin'in bilmem kaçıncı isyan sesi kulaklarımı doldururken yüzümü buruşturarak, dudaklarımı büktüm.
Ben bir bok yemiş, Asil'i iki yıldır sevdiğimi Derin'e söylemiştim.
Neden daha önce söylemedeğime dair isyanları yaklaşık yirmi iki dakikadır kularımı çınlatıyor, beni adeta hayattan bıktırıyordu. Üzerimde ki kıyafeti son kez düzelterek saçlarımı omzumdan geriye doğru attım ve "ben kendim bile zor kabullendim, kime neyi nasıl anlatabilirdim bilmiyordum işte" diye cevap verdim.
Masanın üzerinde duran çantamın içine dudaklarıma yedirdiğim kahve tonlarında ki ruju atarken, bakışlarımı yatağımda oturan Derin'e çevirdim. "Bora biliyor ama" diye cevap verdi.
"O anladı. Ben söylemeden anladı ve ben de saklamadım işte..."
"Şimdi sen bunu seviyorsun ama o bunun farkında değil. Salak bu adam, senin nasıl farkına varmaz." İsyan edercesine konuşmuştu. Masanın üzerinden aldığım parfümü kulaklarımın arkasına ve bileklerime sıkarken omuz silktim. "Ayrıca sen parfümünü mü değiştirdin?"
Derin bir nefes alarak dudaklarımı büzdüm. "Değiştirmedim aslında, sadece bir süreliğine bunu kullanıyorum." Fark etmesin diye...
"O anlamasın diye mi?" Sordu tek nefeste.
Başımı olumlu anlamda sallamam ile "iki yıl önce ki kokuyu nasıl hatırlasın kızım bu?" Diye sordu.
"Bence de hatırlamazdı ama bana unutmadığını söyledi. Ben de işimi garantiye alıyorum."
Dudak büzerek kafasını olumlu anlamda salladı ve ayağa kalkıp, bej renginde ki kabanını üzerine geçirdi. Gardırobumdan aldığım siyah kabanı da ben üzerime geçirince odadan çıktık. "O değil de ben sizi zaten shiplemiştim." İmalı bir şekilde gülümsedi "içim temiz ki işte hissettiğim şeyler yavaş yavaş oluyor."
"Tabii canım" derken evden cıkmış, kendimizi arabaya atmıştık bile. "İçinin temiz olduğu konusunda da, hissettiklerinin doğru çıkacağı konusunda da şüphelerim var." Demem ile emniyet kemerini bağlarken omuzlarıma ellerini geçirip, vurdu.
Baş parmağını diline sürtüp yalayarak, arabanın iç kısmına parmağını vurması ile bakışlarımı kısarak ona döndüm. "Aha buraya yazıyorum, üç vakte kalmaz siz bu adamla yatağı boylarsınız." Diye konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREZYA +18 | TEXTİNG
ChickLitFrezya; Bu gece seviş benimle. Frezya; Bu sefer 8 saat 12 dakikadan daha uzun sürsün ama... -Dikkat! Kitapta argo, cinsellik içeren sahneler ve mesajlar bulunmaktadır. İlerleyen bölümler de açık bir şekilde mevcut olacaktır. Bunun bilincinde okuma...