Taehyung'tan...
"Seni istiyorum..."
Dediğim şeyle gözleri araba farı görmüş tavşan gibi büyümüştü bu haline gülmek istesem de ifadesiz yüzümü bozmadım.
"A-anlamadım"
Şok olmuş ifadesi hala yüzündeyken cevap verdim.
"Şaka yapıyorum Jungkook, yanıma otururmusun seninle konuşmam lazım"
O kadar da şaka yapar bir halim yoktu aslında, dürüst olmam gerekirse eğer Jeon Jungkook şuan hayatımda gördüğüm en güzel omega olabilirdi sapık değildim ama vücudunu biraz fazla süzmüş olabilirdim.
Çaprazıma oturmuş ve dudaklarını diliyle ıslatmıştı gözlerim bi anlığına dudaklarına kayınca yutkundum deltam karşımdaki omegadan etkilenmeye başlıyordu.
Birliktelik yaşadığımız bütün omegalardan daha güzel Taehyung! Kurdu bana kur yapıyor karşılık vereceğim o çok güzel!
Kurdumun sesini duymamla afalladım, daha önce hiç bir omega hakkında konuşmamıştı ama ilk defa gördüğü bir omega için bunları diyordu sanırım fena halde etkilenmişti.
"Türümü biliyor musun?"
Sorduğum soruya karşı kafasını olumlu anlamda sallamıştı bu şaşırmama neden oldu benden korkmuyor muydu?
"Biliyorsun ama yine de burdasın"
"Evet burdayım hatta yaptığınız işi de biliyorum"
Sırıttım ve sırtımı sandalyeye yasladım.
"Sen cidden cesaretli omegasın"
Oda benim gibi sırıtmış ve konuşmuştu.
"Öyleyimdir"
(Buraya gelmeden önce Jungo'nun gruba yazdığı şeyler-)
"Maaşını sana söylemiştim her halde"
"20 bin won demiştiniz ama sizce de bu fazla değil mi?"
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Güzel yemek yapıyorsun ve bence bu parayı hak ediyorsun"
Söylediklerim karşısında yanaklarının pembeleştiğine şahit olmuştum. Gülümsüyordu, kafası eğikti ve kulakları bile kızarmıştı o gerçekten de tatlıydı- tanrım ne diyorum ben?!
Boğazımı temizlemiş ve kalkmıştım yerimden benim kalkmamla oda kalkmıştı. Elimi ona uzattım ilk önce anlamamıştı ama daha sonra elimi tuttu ve sıktı elleri ellerimin arasında minicik kalmıştı bu görüntü ister istemez dudaklarımın kıvrılmasına sebep oldu.
"Bundan sonra benim özel aşçımsın o zaman omega, istersen eve gidebilirsin ama yarın saat sabahın 8'inde burda olursan sevinirim"
Elimi son kez sıkmış ve geri çekilmişti.
"Tamam Bay Kim ben buraları topladıktan sonra gideyim o zaman"
Kafamla onaylamış ve odama çıkıp uyumadan önce konuşmuştum.
"Ha bu arada evin anahtarı şuradaki askılıkta sen 8'de burda olursun ve kahvaltıyı hazırlarsın ama ben biraz geç kalkabilirim belki, kapıda bekleme bu yüzden"
"Peki Bay Kim"
Daha sonra birşey demeden merdivenlerden çıkmaya başladım ki kurdumdan duyduğum şeyle adımlarım durdu.
O omegayı istiyorum Taehyung, o bizim omegamız olmalı...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHEF x Taekook
FanfictionOmega Jungkook, mafya Taehyung'un evinde sadece şef olacağını sanıyordu... OMEGAVERSE💞