episode 14

1.2K 88 21
                                    


Bilginiz olsun smut yazamıyorum ❄️

***
Oldukça rahat olan yatakta yavaşça gözlerimi açtım. Dün neler yaşamıştım ben öyle? Patronumla ilişkiye girmiştim resmen! Bundan pişman değildim ilkimi Taehyung'a vermek kötü değildi sonuçta o etkilendiğim birisiydi ama bundan sonra yüzüne nasıl bakacaktım hiç bilmiyordum.

Dün Taehyung bana o soruyu sorduktan sonra biraz düşündüm, kardeşimi çok seviyordum parayı da henüz toplayamamıştım ve onu her ziyaret ettiğimde daha da bitkin gözüküyordu canımı yakıyordu onun mu çaresiz hali bu yüzden kabul ettim. Onun bedenime dokunma ihtimali beni rahatsız etmiyordu aksine kurdum onu her gördüğünde deli oluyordu.

'kabul ediyorum' dediğimde Taehyung önce ki öpüşmelerimizden daha sert ve uzun bir öpüşme başlatmıştı aramızda o gece büyük bir zevkle birbirimizin tadına bakmış ve güzel anlar yaşamıştık. İlk başlarda biraz korkmuştum sonuçta o bir deltaydı ve kızgınlıktaydı bana sert davranacağını düşünmüştüm ama hiç öyle olmamıştı sanki kırılmamdan korkuyormuş gibi yavaşça sevmişti beni. Şimdi de aynısını yapıyordu uyanmıştı ve arkamdan bana sarılıp enseme dudaklarını bastırıyordu içimi kıpır kıpır eden hareketleri yüzünden gülümsedim ve ona döndüm.

"Uyanmışsın demek"

Belimden tutup beni üstüne çekmesi ile kollarımı boynuna doladım. Kafam onun göğsünün üzerindeydi ve hızlı kalp atışlarını dinliyordum. Burnunu saçlarımın içine daldırmış ve ciğerlerini kokumla doldurmuştu iyice.

"Günaydın Bay Kim"

Ne kadar ona Taehyung dememi istese de sesli bir şekilde söylemeye alışkın değildim. Beni ani bir hareketle altına almasıyla garip bir ses çıktı ağzımdan. Kulağıma yaklaşmış ve yeni uyandığı için boğuk çıkan sesiyle konuşmuştu.

"Dün gece altımda inlerken Bay Kim demiyordun ama. Taehyung de omega"

Net sesiyle beraber yutkundum adını söylemeye bile utanıyordum nasıl her kızgınlığında onunla sevişecektim ki!?

"Taehyung..."

Adını sessizce söylediğimde dudaklarıma tüy kadar hafif bir öpücük kondurmuştu.

"Efendim bebeğim"

Söyleyebileceğim birşey yoktu ama daha sonradan aklıma gelen şeyle konuştum hemen.

"Duş almam gerekiyor"

Kelebek öpücükleri çenemden boynuma kadar geldiğinde yutkundum teker teker morluklarımı öpüyor dil darbeleri atıyordu arada.

"E alalım omega"

Gözlerimi kocaman açtım ve sırıtarak bana bakan gözleriyle gözlerimi birleştirdim.

"Birlikte mi alacağız?"

"Almayalım mı?"

"Alalım mı?"

"Alalım, alalım"

Aramızdaki garip konuşma bittikten sonra üzerimden kalkmış ve morluklarla kaplı çıplak bedenimi kucağına almıştı. Kollarımı hemen boynuna doladım ve kafamı göğsüne yasladım. Beni kucağına alması iyi olmuştu çünkü gerçekten de yürüyemiyordum dün gece 3. Turda saymayı bırakmıştım ve kim bilir o kaç kez bana sahip olmuştu. Banyoya girdikten sonra suyu hazırlamış ve içine beni koyduktan sonra kendiside arkama yerleşmişti. Elleri hiç vakit kaybetmeden belimi bulurken bende ellerimi onun elinin üzerine koyup okşadım.

Ne ara bu kadar yakınlaşmıştık bilmiyordum ama şuan benden huzurlusu yoktu sanki onu yıllardır tanıyormuş gibi hissediyordum.

"Feromonların omega, nasıl bu kadar güzel?"

 CHEF x TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin