İyi okumalar🧚🧙✨
***
Taehyung mahvolmuş gömleğine bakmış ve sıkıntılı bir nefes vermişti. Jungkook onunla gelmek istemişti ama adam reddetmişti bu teklifi sevgilisinin yemek yemeğe devam etmesini istiyordu zaten bu aralar Jungkook fazlasıyla kilo kaybı yaşamıştı.Lavabo kapısının önünde duran Taehyung duyduğu topuklu sesleriyle arkasını dönmüştü ki gördüğü yüz gözlerini devirmesine ve içinden bir küfür savurmasına sebep oldu.
"Görüşmeyeli nasılsın Kim Taehyung"
Seni gördüm bütün modum düştü.
Kurdunun dediğine ilk defa bu kadar hak vermişti Taehyung, keşke kızgınlığı yakın olmasına rağmen o bara gitmeseydim diye söylendi içinden o zaman bu kızla hiç karşılaşmazdı.
"Sanane"
Sesini olabildiğince soğuk çıkartarak konuşmuş ve lavabonun kapı koluna elini uzatmıştı ama bu girişimi Jihyo tarafından durduruldu.
"O omega da ne buldun?"
Kadının dolu gözleriyle sorduğu soru Taehyung'un sinirlerinin bozulmasına sebep olmuştu, hangi yüzle gelip ona bu tarz sorular sorabiliyordu ki aylar önce kızgınlığın getirdiği ihtiçla seviştiği bir omega olarak mı?
Taehyung baş parmağını kadına doğrultarak konuşmuştu tıslarcasına.
"Bana bak! Seni o gün bağışladım diye yüz bulma, ölmek istemiyorsan çek git buradan"
Kadın duyduğu laflarla ölüp ölmeyeceğini umursamadan tekrar konuşmaya başlamıştı.
"Herhangi bir omegaya bakarmış gibi bakmıyordun ona, Söyle! Bende bulamadın da o sürtükte ne buldun!"
Jihyo biraz duraksadıktan sonra deli gibi kahka atmış ve elini saçlarına götürerek çekiştirmişti, Taehyung ise onun bu yaptığı hareketlere karşı sadece uzaylı görmüş gibi tepki veriyordu...
"Tabii yaa ben ne saçmalıyorum ki? Sen Kim Taehyung'sun! asla birini sevmezsin taş kalplisin çünkü o omega da sikip bırakacağın sürtüklerden dimi?"
Taehyung kendisini izleyen omegasından habersiz sinirli bir şekilde kadının duymak istediği ama gerçek olmayan şeyler hakkında konuşmaya başlamıştı alay verici bir sesle.
"Ne duymak istiyorsun onu da senin gibi sikip bir kenara atacağımı mı? İşim bittikten sonra adını bile hatırlamayacağım bir omega olduğundan mı bahsetmem gerekiyor!? Hayal kırıklığına uğrayacak-"
Taehyung'un burnuna dolan tanıdık ama hüzünlü gelen feromonlar duraksamasına sebep oldu, bakışları korkarak küçüğüne çıktığında minik ellerini yumruk yaptığını ve bir o kadar da kırgın gözlerle ona baktığını fark etti.
Jungkook hızlı adımlar atarak görüş alanından çıkınca endişelenmiş ve koşar adımlarla küçüğe yetişmeye çalışmıştı ama çarpıştığı bir garson yüzünden duraksamak zorunda kaldı, bu gün üstünde ki gömleğe fazlasıyla eziyet çektirmişti..
Garsondan kısa bir özür dileyip bulundukları mekandan çıkmış ve gözleriyle sevgilisini aramaya başlamıştı ki gördüğü görüntü kalbinin bir anlığına durmasına, nefesinin kesilmesine sebep olmuştu...sevgilisinin minik bedeni kanlar içinde yolda hareketsiz yatıyordu...
***
Kalbi feci halde ağrıyordu Delta'nın, kurdu acıyla uluyor omegasını çağırıyordu yanına ama Jungkook'tan hiç bir haber yoktu. Elini anlına götürmüş ve bu duruma nasıl düştüğünü sorgulamıştı daha saatler önce sevgilisi ile yemek yiyor, gülüşerek sohpet ediyorlardı şimdi ise hastahane koridorlarında arkadaşları ile doktoru bekliyordu Kim Taehyung.İçindeki yangın sönmüyordu sevgilisi sağ salim ayaklanmadan da sönecek gibi değildi.
"Jungkook neden mekandan ayrıldı?"
Gözleri ağlamaktan kızarmış olan bi adet Seokjin Taehyung'un karşısına geçmiş ve hesap sorarmışcasına konuşmuştu.
"Kavga mı ettiniz, naptın kalbini kıracak sözler mi söyledin niye bu kadar üzgündü benim arkadaşım giderken?!"
Taehyung gözlerini kapatmış ve derin bir nefes alıp verdikten sonra konuşmuştu.
"Jungkook beni yanlış anladı Seokjin arkasından gittim ama yetişemedim dışarı çıktığım da ise..."
Gözlerinden o görüntüler tekrar dan şerit gibi geçince yutkundu delta olan, küçüklüğünden sonra ilk defa şimdi hüngür hüngür ağlamak istiyordu.
"Seokjin Taehyung'un üstüne gitme o da yeterince üzgün zaten"
Namjoon Seokjin'i belinden tutmuş ve tekrardan ağlama krizine giren omegayı kolları arasına almıştı.
Taehyung'un aldığı nefesler kendisine yetmemeye başlamıştı artık dışarı çıkıp hava almak istiyordu ama Jungkook'un durumu hakkında bir gelişme olur diye gidemiyordu...
Sevgilisi hasta yatağında iken aklı o kadar karma karışıktı ki bütün bu olaylara sebep olan Jihyo'yu yakalatıp öldürtmüştü bile, belki bunu daha önce yapsaydı güzel bebeği ölümle savaşmak zorunda kalmazdı...
"Taehyung kahve alayım mı sana çok bitkin gözüküyorsun"
"İstemiyorum Hoseok, Jungkook'tan başka hiç birşey istemiyorum"
Hoseok bakışlarını yere çevirmiş ve daha fazla ısrar etmemenin en iyisi olacağını düşünmüştü. Taehyung 1 saat daha o soğuk koridorda derin düşünceler içinde beklemişti doktorun bir haber vermesini, sonunda ameliyat hanenin kapısı açılmış ve içeriden birkaç hemşireyle doktor gelmişti.
Doktor herkese gerekli bilgileri verdikten sonra Jungkook'un oda numarasını vermiş ve herkesi kendi halinde bırakmıştı. Taehyung sevinse mi üzülse mi bilemiyordu Jungkook'a tır çarpmıştı bu yüzden sağ kolu kırılmış, bedenin de ise derin yaralar ve morluklar oluşmuştu.
Taehyung sevgilisinin ölü gibi yatan bedenine bakınca yumruğunu sıkmış ve boğazındaki o rahatsız hissi geçirmek için yutkunmuştu. Yavaşça yatağa yaklaşmış ve elini çocuğun yanağında ki morluğa koyup okşamıştı. Hareketleri hiç olmayacak kadar narindi, tamam belki Jungkook uyuyordu ama bu Taehyung için önemli değildi o bebeğine kıyamazdı canını yakanları da yaşatmazdı acaba belli mi edememişti sevgisini, Jungkook o yüzden mi dinlememişti Taehyung'u?
Eğer dinleseydi böyle olmazdı diye düşündü Taehyung. Düşündü, biraz daha düşündü sevgilisinin solgun yüzüne bakarken, sonra kurdunun sesini duydu.
Omega'mız öldü Taehyung...
Doğru muydu kurdunun dediği?
Omegası ölmüşmüydü?
***
Oy ve yorum vermeyi unutmayın 💖Bu bölüm çok kısaydı ama diğer bölüm uzun olacak söz 💁🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHEF x Taekook
FanfictionOmega Jungkook, mafya Taehyung'un evinde sadece şef olacağını sanıyordu... OMEGAVERSE💞