"Güzelim koşma düşeceksin!"
Taehyung'un bağırması ile Jungkook koşmayı bırakmış ve arkasını dönerek ellerini beline koymuştu.
"Koşmadım ki yalan söyleme!"
Taehyung gülerek çocuğa yaklaşmış ve elini küçüğün beline yerleştirerek bedenini kendisine çekmişti.
"Paytak paytak koşan başka bir omegaydı o zaman"
Jungkook'un kaşları çatılırken işaret parmağını adamın burnuna bastırmış ve konuşmuştu.
"Kim o omega delta?"
Taehyung çocuğun kendisine delta demesinden dolayı mutlu olurken burnuna baskı yapan parmağı öpmüş ve konuşmak için ağzını aralamıştı.
"Sensin omegam benim için sadece sen varsın"
Jungkook utanmanın verdiği hisle kafasını eğmiş ve dudaklarını ısırıp gülümsemişti adamın kendisini öpmesine veya sarılmasına alışmıştı ama bir anda ettiği güzel sözler yanaklarının al al olmasını ve kalbinin hızlanmasını sağlıyordu.
"Pamuk şeker alalım mı?"
Jungkook uzatarak sorduğu sorudan sonra boncuk gözleriyle adamın gözlerinin tam içine bakmış ve kiraz rengi dudaklarını biraz büzmüştü. Taehyung'un bu görüntü karşısında hiç şansı yoktu, yavaşça küçüğün dudaklarına kendi dudaklarını bastırmış ve doyamasa da ayrılmıştı.
"Benim pamuk şekerim sensin"
Taehyung'un dediği şeyle omega kıkırdamış ve deltanın yanağını sıkmıştı.
"Sen benim pamuk şekerim değilsin ama"
Taehyung kaşlarını çatmış ve konuşmak için ağzını aralamıştı.
"Neyinim o zaman?"
"Deltam'sın sen benim"
Taehyung gülümsemiş ve elini çocuğun yumuşak yanağına götürüp okşamıştı, omega olan kafasını hemen yanağını okşayan büyük ele yaslamış ve gülümsemişti Taehyung'la böyle yakın olmak onu çok mutlu ediyordu.
"Ne yapıyor lan bu çifte kumrular"
Yoongi'nin konuşmasıyla ikili aynı anda arkalarına dönmüştü, Jungkook aklına takılan şeyle kaşlarını çatmış ve Jimin'e bakarak konuşmuştu.
"Kaç dakikadır nerdesiniz siz niye bu kadar geciktiniz ki?"
Hyunjin Felix'in belindeki elini sıkılaştırmış ve bulunduğu yeri okşarken konuşmak için ağzını aralamıştı.
"Felix'in midesi bulandı arabayı yolun kenarında durdurup bekledik biraz bizde"
Jungkook endişeyle Felix'e bir adım atmış ve solmuş yüzüne elini atıp şevkatle konuşmaya başlamıştı.
"Daha iyi misin lix istersen eve dönelim yada hastahaneye gidelim?"
Felix kafasını hemen olumsuz anlamda sallamış ve konuşmak için ağzını aralamıştı.
"Evde çok sıkılıyorum hem hamilelikte olur böyle şeyler şuan daha iyiyim hadi lunaparkın tadını çıkartalım!!"
Felix'in elini yumruk yapıp havaya kaldırarak bağırması herkesi içten bir şekilde güldürmüştü. Jimin Yoongi'yi kolundan sürükleyerek hız trenine giderken Namjoon'da 'korkarsan eğer bana sarıl' klişesinden bahsederek Seokjin'in zoruyla korku trenine binmeye gitmişti. Felix'in peluş hayvanlara olan hayran bakışını fark eden Hyunjin ise iki bebek içinde peluş kazanacağına dair içinden bir yemin ederek Felix ile beraber insanların önünde toplaştığı makineye doğru ilerlemeye başlamıştı. Geriye kalan Hoseok, Jungkook ve Taehyung arasında bir sessizlik oluşurken Hoseok bir anda konuşmuş ve hem Jungkook'un hemde Taehyung'un aynı anda gözlerini devirmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHEF x Taekook
FanfictionOmega Jungkook, mafya Taehyung'un evinde sadece şef olacağını sanıyordu... OMEGAVERSE💞