episode 37

404 45 4
                                    

Jungkook'tan...

Etrafım dan sesler yükselirken kirpiklerimi yavaş yavaş birbirinden ayırmaya başladım. İlk gördüğüm şey badem gözlerimi yakan beyaz ışık olmuştu. Ölmüş müydüm? Sanırım öyleydi.

"Uyandı!"

Duyduğum ses bir omegaya aitti, bunun yakın arkadaşlarımdan biri olan civciv beye ait olduğunu da bir süre sonra algılayabilmiştim.

Elimi gözlerime siper edip rahatsız edici ışıktan kurtulmak için kaldırdığımda serum takılı olduğunu fark ettim.

Gözlerimi tekrar araladığımda bu sefer kapatmamak için direndim ve başardım. Sağ tarafıma döndüğüm de gördüğüm şey Taehyung'un endişeli bakışları olmuştu, serum taklılı olmayan elimi yavaşça karnıma getirdiğimde onun hâlâ orda olması için dualar ediyordum.

Neyseki o hâlâ karnımdaydı ama sağlıklı olduğunu bilmeye de ihtiyacım vardı.

"Taehyung..o iyi mi?"

Boğazım öyle kurumuştu ki ben bile sesimi zar zor duymuştum. Delta'm elini yanağıma koyup okşamış ve anlıma dudaklarını bastırdıktan sonra konuşmuştu.

"İyi güzelim ikinizde çok iyisiniz"

Zar zor gülümsediğim de garip bir şekilde hiç bir yerimde ağrı olmadığını fark ettim o kadın en son beni yaralamak için bıçağını kaldırmıştı sadece bunu hatırlıyorum.

"Delta en son ne oldu?"

Taehyung cevap vermemiş ve beni belimden tutarak sırtımın yatak başlığına yaslanmasını sağlamıştı. Hemen ardından komodinin üzerine olan su şişesinin kapağını açmış ve içmem için uzatmıştı itiraz etmeden suyu içmiş ve Taehyung kapağı kapatıp komodinin üzerine geri koyarken onun yakışıklı yüzünü izlemiştim.

"Sana çok kızgınım"

Kaşlarımı çatarak söylendiğim de Taehyung mahçup olduğu belli olan bakışlarını yüzüme çevirmiş ve buruk bir şekilde gülümsemişti.

"Bende öyleyim.."

Onun bu tavrına daha fazla dayanamamış ve kollarımı açıp koca bedenine dolamıştım. Ne olduysa olmuştu sonuçta bebeğim de bende iyiydik ama bir an önce gerçekleri öğrenmem gerekiyordu.

Karnımın izin verdiği kadar birbirimize bir süre sarılmış ardından oda dakilere bakıp mahçup bir şekilde konuşmuştum.

"Sizi de endişelendirdim üzgünüm"

"Saçmalama bebek!"

Jimin kollarını açarak yanıma gelmiş ve uzun zamandır gerçekleştiremediğimiz uzun bir sarılmanın başlangıcını yaratmıştı.

"Sizde gelsenize"

Felix ve Seokjin'e karşı konuştuğumda ikiside gülümsemiş ve yanımıza gelip sarılmışlardı.

"Bunlar omega dayanışması yapıyor yine beni de yanınıza alın"

Bir anda Hyunjin'in kollarını bize dolayıp sağa sola sallamasıyla neye uğradığımıza şaşırdık.

Jimin Hyunjin'e karşı sinirle söylenirken alfa arkadaşım elini Jimin'in saçlarına götürerek karıştırmış ve dağılmasına sebep olmuştu bunun şerefine de Yoonmin çiftinden ensesine iki tane şaplak yemişti.

"Bebeğim doktor eve gidebileceğimizi söyledi"

Doktor'la konuşmak için odadan ayrılan sevgilim sonunda geri gelebilmişti. hastanede bulunmaktan nefret ediyordum  evimi özlemiştim, yataktan dikkatli bir şekilde doğruldum ve bir elimi karnıma atıp diğer elimle de telefonumu tuttum.

 CHEF x TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin