episode 1

3.9K 172 46
                                    

Yüzüme vuran güneş ışınları sayesinde yeni bir güne daha uyandım, ama uyanmaz olaydım. Odamın hali bana dün geceyi hatırlatırken sıkıntıyla off'ladım neyse ki bugün temizlikçi teyze gelecekti,  yerdeki kirli prezervatifleri çöpe atmak için ayaklandım en azından bu kadarını yapabilirdim. Odanın bir tarafında duran kıyafetlerimden başka kıyafet görmemek dün gece kızgınlığım için çağırdığım omeganın gittiğini gösteriyordu, bu ise benim için daha iyiydi.

Ellerimi dağılmış saçlarıma atmış ve daha da karışmasına sebep olmuştum. Dün gece hiç düşünmeden içtiğim içkiler felaket bir baş ağrısı olarak geri dönüyordu bana, duş almak bana iyi gelecekti bu yüzden banyoya doğru ilerledim.

Duşa kabine girdikten sonra musluğu açmış ve sıcak suyun tenimle buluşmasına izin vermiştim. Duş almak için birkaç dakikamı harcadıktan sonra giyisi odama gittim, bu günün kombini her zaman ki gibi sıradandı siyah düz bir takım elbise.

Elimdeki takım elbiseyi üstüme geçirdikten sonra mutfağa inmek üzere merdivenlere yöneldim. Duyduğum kapı sesiyle bakışlarım hemen oraya yöneldi.

"Ah Taehyung oğlum uyanmışsın!"

Gelen kişi 2 yıldır evime temizliğe gelen 40'lı yaşlarında ki teyzeydi. Beni oğlu gibi görüyordu ve bende bana olan şevkatli bakışlarını seviyordum annem bile bana böyle bakmadığı için bu kadın kardeşim ve arkadaşlarım dışında güvendiğim tek kişiydi.

"Günaydın Eun teyze"

Gülümsemiş ve temizlik malzemelerinin olduğu odanın kapısını açmıştı. Buz dolabından sandviç hazırlamak için yeterli olacak bir kaç malzeme çıkartmış ve mutfak tezgahının üstüne koymuştum. Tam elime bıçağı da alacaktım ki Eun teyzenin sesini duydum.

"Elinde ki bıçağa dikkat et yada sandiviçini ben hazırlayayım"

Alayla sırıtmış ve belimi tezgaha yaslayıp konuşmuştum.

"Sanki yaptığım işi bilmiyormuşsun gibi konuşmasana teyze, merak etme dikkat ederim"

"Hah! Şu kerataya bak elini kestikten sonra ağlayarak yanıma gelme ama"

Dediği ile kahkamı bastıramamıştım, yıllar önce onu işe aldığım için kendimi şanslı hissediyordum.

"Kessem bile bir dakikaya kalmaz iyileşeceğini ikimizde biliyoruz ben bir deltayım sonuçta"

Kafasını sallamış ve elindeki bezle camı silerken konuşmuştu.

"Doğru, oldukça egolu bir deltasın"

"İftira atma üstüme teyze"

Onunla konuşurken sandiviçimi hazırlamış ve yemiştim. Laf arası torununun hasta olduğunu da öğrenmiştim küçük çocukları severdim ve eğer sağlık sorunları varsa bunları çözmek beni mutlu ederdi.

"Benim şirkete gitmem lazım teyze. Sana kolay gelsin"

"Sana da kolay gelsin Tae oğlum"

Evden çıktıktan sonra arabama binmiş ve şoförüme şirkete sürmesini söylemiştim. Telefonumdan gelen bildirim sesleri ile gözlerimi devirdim bazı salak yakınlarımın kurduğu ve beni de içine dahit ettiği WhatsApp grubunda mesajlar yağıyordu. Gözüm saatte kayınca şaşırmadan edemedim sanırım mesajların sebebi şimdi belli oluyordu...

***

Yoongi kişisi 'önemli konular' grubunu 'Taehyung tam bir pezevenk' olarak değiştirdi...

Taehyung tam bir
pezevenk
WhatsApp grubu

Taehyung
KİM BU GRUBUN ADINI BÖYLE YAPTI LAN

 CHEF x TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin