Taehyung'tan...
Omega'm dan duyduğum şeyle belini okşayan elim durmuştu o anın verdiği zevkle doğru düzgün düşünememiştik ve ben o kızgınlıktayken içine boşalmıştım bunun gibi her birliktelikten çocuk olmadığını biliyordum ama benim kurdum deltaydı ve deltalar soylarını devam ettirmek isterlerdi eğer Jungkook hamile olursa da büyük bir ihtimalle karnında bir delta taşıyacaktı bu ise benim istediğim son şeydi. Ölme riski yüksekti hamileliği diğer omegalarınkin den bin kat daha zor olurdu Jungkook zaten çok hassastı benim dikkatsizliğim yüzünden ona birşey olmasını istemiyordum.
Küçüğüm gözlerini kocaman açmış bana bakarken elimi yanağına koydum ve burukça gülümsedim bunu ona söylemek zorundaydım.
"Bebeğim üzgünüm içine boşalmamalıydım bu benim hatam, eğer hamile kalırsan malesef bebeğimizi aldırmak daha zorunda kalacağız"
Jungkook'un gözlerindeki parıltılar anında sönerken sıkıntılı bir nefes verdim ve kafamı geriye doğru yasladım buğulu gözlerine bakmak kalbime onlarca hançer yiyor muşum gibi hissettiriyordu.
"N-neden ki?"
Duyduğum kısık sesle gözleri dolu dolu olan sevgilime çevirdim bakışlarımı ellerimi yanaklarına yerleştirmiş ve okşadıktan sonra anlına küçük bir öpücük kondurmuştum.
"Güzel omegam benim, bebeğim, herşeyim...ben istemez miyim sanıyorsun ikimizden bir parçayı çok isterim ama hem daha zamanı değil hemde çok riskli delta olma ihtimali çok yüksek ve ben senin acı çekmeni istemiyorum anlıyorsun öyle değil mi beni?"
Kafasını hafifçe sallamış ve kollarını boynuma dolayarak sarılmıştı bana bende vakit kaybetmeden kollarımı bebeğimin bedenine sarıp burnumu da saçlarının arasında daldırmıştım...
***
Omegalar dayanışması
(Hyunjin hariç)
WhatsApp grubuJimin
JUNGKOOOOOKHyunjin
Acaba Taehyung'la o konuyu konuştular mı?Seokjin
Ay Hyunjin biz seni atsakta senin bebenin babasını mı alsakHyunjin
Niye yaBak ağlarım
Ağlıyorum hığhh😭😭
Jimin
Ay sus be ne biçim ağlıyorsunHyunjin
Sen nerden duydun lan benim ağlayışımıJimin
Bilmem tahmin ettimSeokjin
Ya anlamadım şimdi biz tekrar amca mı olucaz yoksa olmicaz mıHyunjin
Bilemeyiz sizce o Taehyung deltasında tekte tutturacak potansiyel var mı?Jimin
Bence kesinlikle var abiSeokjin
BencedeJungkook
Napıyor sunuz?Hyunjin
İyiyiz Jungom senden naberJungkook
İyiJimin
Eee bahsettin mi Taehyung'a
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHEF x Taekook
FanfictionOmega Jungkook, mafya Taehyung'un evinde sadece şef olacağını sanıyordu... OMEGAVERSE💞