episode 23

788 70 3
                                    

Omegamız öldü Taehyung...

Kurdun dan duyduğu şeyle kaşlarını çattı Taehyung. Sevgilisinin baş ucunda duran makineden kalp atışlarını net bir şekilde işitebiliyordu, o halde kurdunun dediği şey de neydi?

"Taehyung iyi misin?"

Bakışlarını Hyunjin'e çevirmiş ve kafasını sallamıştı delta, başı feci halde ağrıyordu kurdu ile iletişim kurmaya çalıştı ama olmuyordu aklına gelen ihtimalle Taehyung bir anda ayaklanmış ve kendisine bakan arkadaşlarına dönüp konuşmuştu.

"Jungkook'un kurdu ölmüş olabilir.."

***

"Bay Kim bunu sadece Bay Jeon uyanırsa anlayabiliriz"

Doktorun tekrar aynı sözleri gevelemesi ile Taehyung çenesini kasmış ve ellerini yumruk haline getirip sıkmıştı. Omzunda ki elle Yoongi'ye dönmüş ve derin bir nefes vermişti.

"Taehyung sakin olsana olum doktorun da yapabileceği şeyler kısıtlı Jungkook'un uyanmasını bekleyelim"

Yoongi'yi onaylamış ve doktorun odasından çıkmıştı, koridorda ağır adımlarla yürürken kendilerine yaklaşan bir beden hissetti.

"Jungkook uyandı!"

Hoseok'tan duyduğu kelimeler gözlerini kocaman açmasına sebep oldu. Hızlı adımlarla sevgilisinin kaldığı odaya gittiğinde Jungkook'un Jimin'le konuştuğunu görmüştü.

"Bebeğim iyi misin?"

Taehyung yatağın yanına yaklaşmış ve elini çocuğun yanağına koyarak okşamıştı fakat Jungkook'a ait olamayacak kadar yabancı olan bakışlar duraksamasına sebep oldu.

"Jungkook neden öyle bakıyorsun?"

Jungkook odadaki insanlarda gözlerini gezdirmiş ve tekrardan Taehyung'a bakmıştı ama hâlâ anlayamıyordu tanımadığı bu adamın kendisine neden bu kadar şevkatli baktığını.

Jungkook bakışlarını Jimin'e çevirmiş ve kısık sesle konuşmuştu.

"Jimin bu insanlar da kim?"

Jungkook her ne kadar kısık sesle konuşsa da odada ki herkes onun dediği şeyi duymuştu. Taehyung'un başından aşağı kaynar sular dökülürken sesli bir şekilde yutkundu.

"Güzelim, benim deltan"

Jungkook 'delta' lafını duyunca gözlerini kocaman açmış ve yeni uyanmanın verdiği sersemlikle konuşmaya başlamıştı.

"Delta mısın sen! ohaa beni yemezsin dimi bir deri kemiğim zaten sana yetmem ki"

Jungkook'un konuşmasıyla odada ki herkes bir bakışmanın içerisine girmişti ki  Felix bakışların kendisine çevrilmesine sebep oldu.

"Ne bakıyorsunuz öyle mal gibi amk gidip doktora haber versenize"

Seokjin doktoru çağırmak için gittiğinde Taehyung aklına takılan o soruyu sordu korkarak.

"Kurdunu hissedebiliyor musun bebeğim"

Jungkook kaşlarını çatmış ve uyandığından beri neden garip hissettiğini şimdi anlamıştı, kurdu yoktu.

"B-ben...kurdumu hissedemiyorum noldu bana neden hastahanedeyim ki?"

Jungkook dolu gözleri ve titreyen sesiyle konuştuğunda Taehyung derin bir nefes vermiş ve ağrıyan başına masaj yapmaya çalışmıştı. Kendisi de kurdunu hissedemiyor du omega zarar gördüğü için delta kurt tamamen soyutlaşmıştı gerçek hayattan Taehyung nadir olsa da kurdunun acı ulumalarını duyuyordu sadece, çaresizlikle omegasını çağırıyordu yanına...

 CHEF x TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin