episode 19

939 81 30
                                    

İyi okumalar 😽

***
Jungkook şaşkınlıkla ağlayan omegaya bakmış ve konuşma ihtiyacı hissetmişti.

"Sen kimsin ve neden ağlıyorsun?"

Sarışın omega her ne kadar yenilerinin ekleneceğini bilse de gözyaşlarını silmişti.

"Burası Kim Taehyung'un evi değil mi yanlış mı geldim yoksa?"

Omega çekingen bir şekilde konuştuğunda Jungkook ona karşı kötü bir his beslememişti.

"Yok doğru geldin, içeri geç istiyorsan?"

Jungkook kapının önünden çekilmiş ve geçmesi için yer vermişti. Omega, yerde olan çantasını almış ve göz yaşlarını birkez daha silerken içeri geçmişti.

Jungkook omegayı takip etmiş ve mutfağa gittiğini görmüştü, sarışın omeganın mutfağın yerini hemen bulması Jungkook'un şaşırmasına sebep olmuştu demek ki buraya daha önce de gelmişti.

Omega kendine çekmeceden bir bardak almış ve su doldurup içmişti, bardakla işi bittikten sonra tezgahın üstüne koyup sandalyeye oturmuştu. Göz yaşları hâlâ usul usul yanaklarından süzülüyordu. Jungkook daha fazla dayanamadı ve masanın üzerinde duran peçeteyi alıp sarışına uzattı.

"İster misin?"

Omega kafasını olumlu anlamda sallamış ve göz yaşlarını silmeye başlamıştı.

"Birşey soracağım?"

Jungkook omeganın sesini duymasıyla ilk önce onun kızarmış yanaklarına bakmış sonra konuşmak için ağzını aralamıştı.

"Tabi sorabilirsin"

"Sence Taehyung'un odasına çıkıp kafasından aşağı buzlu su döksem beni öldürür mü?"

Jungkook omeganın dediğini bir süre algılayamamıştı.

"Bence yapma"

Jungkook hissettiği baskın feromonlarla sevgilisinin uyandığını fark edince içi nedensizce heyecanla doldu.

"Jungkook burda mısın bebeğim!"

Taehyung mutfağa giriş yaptığında gördüğü beden şaşırmasına sebep olmuştu, sarışın omega beklediği adamı görünce sandalyeden kalkmış ve gülümseyerek kendisinden bi hayli büyük olan bedene sarılmıştı. Jungkook bir kaç saniye içinde gerçekleşen olay karşısında kıskanmadan edememişti kendisini en sinir eden şey ise sevgilisinin de sarılışa karşılık vermesiydi.

"Sonunda uyandın lan öküz"

"Bak hiç zor değil Felix"

"Ne zor değil?"

"Büyüklerine saygı göstermek"

Sarışın omega kuzenine göz devirmiş ve sinirli olduğu her halinden belli olan omegaya bakıp konuşmuştu.

"Ay Taehyung sevgilin mi yoksa bizden habersiz evlendin de kocan mı var bilmiyorum ama bence onu sakinleştirmelisin kötü kötü bakıyor"

Jungkook Felix'in dediği şeyle kendine gelmiş ve kendisine yaklaşan deltanın kollarına girmişti.

"Kıskanmana gerek yok bebeğim bu Lee Felix benim kuzenim, Felix bu da Jungkook sevgilim oldu kendisi"

Jungkook ortada kıskanılacak bir şey olmadığı için gülümsemiş ve Taehyung'u kışkırtmak için konuşmuştu.

"Dedi Hyunjin'i her gördüğün de öldürecekmiş gibi bakan delta"

"İyi de o senin kuzenin değil"

 CHEF x TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin