s(he)'d choose me -1: rekabet.

151 9 20
                                    

"Baekhyun, haberleri duydun mu?"

Jongdae büyük bir telaşla yanıma geldiğinde kafamı okuduğum kitaptan kaldırıp derin bir nefes verdim. "Kimin kimi becerdiği ile ilgilenmiyorum, Dae" dedim.

"Şu rakibin Park Chanyeol, Minhee'ye çıkma teklifi edecekmiş."

"Minhee'ye mi? Başka kız mı kalmamışta benim hoşlandığım kıza mı teklif edecekmiş?"

"Aynen öyle, Baekhyun."

3. bir ses duyduğumda kapıya baktım, iti an çomağı hazırla. Bu Park Chanyeolun ta kendisiydi. Chanyeol, yavaşça Baekhyuna yaklaşıp kulağına eğildi. "Kaybetmek nasıl bir şey Byun Baekhyun?" diye sorduğunda Baekhyun sinirlenip Chanyeolu itti.

"Sırf beni sinir etmek istiyorsan bari Minhee'nin duygularıyla oynama, Park Chanyeol."

"Seni sinir etmek zevkli ama sırf sen sinir ol diye de bir kızı kıracak değilim, hoşlanmadığım biriyle çıkmam ben Baekhyun. Kız yada erkek farketmez, hoşlandıysam yada seviyorsam alırım. Benim olur. Anladın mı?" diye sordu.

"Minhee senden hoşlanmıyorsa ne yapacaksın? Kızı kaçıracak mısın?" diye sordum.

"Onu kendime aşık edebilirim, çok zor değil."

"Peki senden önce davranıp beni seçmesini sağlarsam ne yapacaksın? Beni mi döveceksin?" diye sordum sırıtarak. Chanyeol bozulmak yerine gülümsemesini sırıtışa çevirdi, bana yaklaşıp "Hayır, daha beterini yaparım" dedi gözlerimin içine bakarak ve devam etti. "Seni kendime aşık ederim, Byun Baekhyun. Ve bana aşık olduğun için hem kendinden nefret edersin hemde Minhee ile yapamazsın" dedi.

"İnsan sevdiği ile uğraşır, ne o? Beni mi seviyorsun, Park Chanyeol?"

Chanyeol gülmeye başladı. "Seni değil, seni sinir etmeyi ve seni kızdırmayı seviyorum, Byun Baekhyun."

nasıl ama?
nasıl devam edecek bende bilmiyorum umarım güzel yazabiliriimmm😽✨

s(He)'d Choose Me. | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin