s(he)'d choose me -14: itiraf gibi itiraf mı?

51 8 24
                                    

"Sikeyim, öleceğim heyecandan."

O gün nihayet gelmişti ve Baekhyun panikle bir sağa bir sola volta atıyordu. "Ya kazanamazsak? Herkes bize güveniyor, ya yuhlanırsak? Daha bir senem var, insanların yüzüne nasıl bakacağım?" diye panik sebeplerini sıraladı Baekhyun.

"Chanyeol-shii, kocanı sakinleştirir misin? Asıl bu halde hepimizi mahvedecek."

Minhee, tereddütsüzce söylediğinde Baekhyunun stresi birden iki katına çıkmıştı. Chanyeol Minhee'ye ters ters baktı, daha sonra Baekhyuna dönüp ellerini omuzlarına koydu. "Baekhyun, sakin olmalısın. Bunun için çok çalıştık ve başaracağız, tamam mı? Sen soğukkanlı ol ki bu durum hepimizin performansını etkilesin, anladın mı? Biz sana güveniyoruz, ben sana güveniyorum. Bu yüzden sende bize, bana güven tamam mı?" dedi Chanyeol sakin bir ses tonuyla.

"Tamam... Hadi, gidelim."

***

Yarışma performansları bittiğinde ve sıra kazananı açıklamaya geldiğinde bütün okullardan gelen öğrenciler sahneye çıktı ve kazananın açıklanmasını bekledi. Okulun müdüresi kürsüye çıktı, bütün yarışmacıları tebrik ettikten sonra elindeki zarfı yavaşça açmaya başladı. Daha sonra konuşmaya başladı.

"Bu yıl düzenlenen okullar arası müzik yarışmamızı kazanan ekip..."

Nefesler tutulmuştu resmen.

"Okulumuzdan; Baekhyun, Chanyeol ve Minhee!"

Alkışlar koparken birden Chanyeol, Baekhyunun kendi yanına arka tarafa çekip öptüğünde Minhee arkasına baktı ama hemen önüne döndü yüzünde bir sırıtmayla.

Baekhyun, şoku atlatınca Chanyeolu itti. Şaşkınlıkla Chanyeolun utanmış yüzüne baktı. Gözleri Chanyeolun her hareketini izliyordu ki Chanyeol birden sahneden ayrıldı.

Baekhyun arkasında sevişme gecesi sonrası yatakta yalnız uyanan kişi gibi bakakaldı.

****

Baekhyunnie:
Chanyeol, konuşmak ister misin?
Benimle konuşmak istediğin bir şey var gibi?

Chanyeol:
Baekhyun ne diyeceğini biliyorum, çok özür dilerim.
Çok mutlu oldum ve o an ne yaptığımı bilmiyordum.

Baekhyunnie:
Sorun öpmen değil zaten, sorun beni öpmen.
Neden Minhee'yi değil, beni öptün Chanyeol?

Chanyeol:
Baekhyun.

Baekhyunnie:
?

Chanyeol:
Ben senden deli gibi etkileniyorum.

s(He)'d Choose Me. | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin