s(he)'d choose me -3: minhee & hyera.

79 10 18
                                    

"Günaydın, Baekhyun~"

Minhee, yanıma gelip konuştuğunda gülümsedim. "Sana da günaydın, Minhee."

"Günaydın, Chanyeol~"

Diğer tarafıma baktığımda kulaklıkla müzik dinleyen Chanyeolu gördüm. Hızla kulaklıklarından tekini çıkardım, bunun üzerine kaşlarını çatarak bana baktı.

"Kız 'Günaydın' dedi, duymadın."

Bunu dememin üzerine Chanyeol Minhee'ye bakarak kısa bir "Sana da günaydın" dedi.

Gerçekten, bu adam gerçekten hoşlanıyor muydu Minhee'den?

"Baekhyun."
Yine ne var Tanrının en uzun cezası.

"Hmm?"

Gülümseyerek "Günaydın, Baekhyun" dedi.
"Sana da günaydın, Chanyeol."

***

Dersteyken sürekli gözüm Chanyeoldaydı, neden dün kötü bir ruh halindeydi? Ne olmuştu? Daha sonrasında sakinleşebilmiş miydi? Şuan ne hissediyordu? Ne düşünüyordu? Kafamda bu sorularla Chanyeolun yanına gidip sadece bir soru sorabildim.

"Chanyeol, iyi misin?"

Sorum onu şaşırtmıştı, evet, yani kim rakibine hal hatır sorardı ki?

"Neden soruyorsun? Umurunda mıyım?"

"Dün neden öyle olduğunu merak ettim sadece."

Derin nefes verdi. "Sana ne, Baekhyun? Yarışma işi etkilenir diye korkuyorsan merak etme, sorumluluğumu yaparım."

Gerçekten mi?

"Sadece nasıl olduğunu merak ettim. Eğer istemiyorsan daha sormam, ne yaşıyorsan yaşa."

Arkamı dönmüş gidecekken bileğimden tuttu, ona baktığımda "Dün için teşekkür ederim, Baekhyun. Çok yardımı dokundu."

Cidden... Bu adam bipolar falan mı??

"Bipolar falan mısın?"

"Bilmem."

"Bence öylesin."

Chanyeol kahkaha attı. "İnsan gibi bir teşekkürün neresi bipolar?" diye sordu. "Önce kızıp sonra teşekkür ediyorsun, bence bu bipolar" dedim. "Bir anda oldu, kusura bakma Baekhyun. Aklımda başka bir şey vardı."

"Neyse ne, iyiysen sorun yok."

Bana bakıp hafifçe gülümsedi, "Evet, daha iyiyim."

O sırada üstümüzde bakışları hissettim. Minhee ve Hyera hayran hayran bize bakıyorlardı, "Ne oluyor ya?" dedim. "Şu kız, neydi...." Chanyeol kızın adını düşünürken cevapladım. "Hyera mı?" diye sordum. "Heh adı her neyse, geçen gün beni durdurup seninle aramızın cidden kötü olup olmadığını sordu, bende 'Düşman değiliz rakibiz' dediğimde senden nefret edip etmediğimi sordu" dedi. Dalga geçer gibi güldüm, "Sende ettiğini söyledin, değil mi? Şaşırtmad-" dememe kalmadan sözümü kesti.

"Senden nefret etmediğimi söyledim, senden nefret etmiyorum Baekhyun."

Gözlerimi şokla açtım ama devamından geri kalmadım.

"Sonra?"

"Sonra gülümseyip 'Görüşürüz Chanyeol-shii' dedi ve gitti."

"Tuhaf kız."

s(He)'d Choose Me. | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin