s(he)'d choose me -8: kim bu L.?

62 8 17
                                    

Baekhyunnie:
Sayın pcy kişisi, neredesiniz acaba?

Park Chanyeol:
Ne oldu, sayın bbh kişisi?
Beni mi özledin?

Baekhyunnie:
Hala çalışmamız gereken bir parça var, unuttun sanırım.
Hatırlatayım dedim.

Park Chanyeol;
Sen bana sesini ve Minheenin sesini at notaları kendim bulurum çalışırım.

Baekhyunnie:
Saçmalama istersen?
Ne oldu birden de benden kaçıyorsun?

Park Chanyeol:
Yok bir şey meşgulüm sadece.
Ayrıca her gün senin çirkin yüzünü görmekten yoruldum.

Baekhyunnie:
Ne yazdın sen?
Benim yüzüm mü çirkin?
Kaç erkek ve kız onlarla olmam için peşimde biliyor musun?

Park Chanyeol:
Bilmem mi gerekiyor?

****

Baekhyun cevap vermeyip telefonunun ekranını kilitledi, tahtanın önünde Sehun ve Jongdae ile sohbete katılan Chanyeola bir kere bakıp derin bir iç çektikten sonra kafasını cam tarafa döndürüp sıraya koydu ve uyumaya çalıştı. Fakat bir süre sonra güneşin etkisi arttı ve Baekhyun rahatsızca mırıldanıp kafasını güneşe ters yani Chanyeola döndürdü.

Chanyeol, bir süre Baekhyunun huzurlu uyuyan yüzünü izledi. Açık kahve yumuşacık saçlarını, kirpiklerini, minik burnunu, dudaklarını hatta gözlerine sürdüğü göz kalemini bile izledi.

Baekhyun normalde kabussuz uyku çekmezdi ama o öğlen hiç kabus görmemişti, sanki tek değilmiş sanki yanında biri varmış gibi güvende hissetmişti o öğle tatilinde. Bilmiyordu ki, tüm öğle tatili boyunca Chanyeol uyuyan Baekhyunu izlemişti.

Baekhyun gözlerini açtığında sıradan kafasını kaldırıp gözlerini ovuşturdu, öğle tatili sona ermişti ve kendisi yemek yiyememişti. Hoca gelmeden kantinden bir şeyler alırım diye düşündü Baekhyun ve çantasında cüzdanını ararken bi' not ile karşılaştı. Baekhyun, notu okumaya başladı.

'Sıranın altına bak bakalım. -L.'

L mi?

Baekhyun, kağıdı yere atıp sıranın altına baktığında sandviç ve meyve suyu ile karşılaştı. Üniversitenin kantininden alındığı belliydi, bu yüzden üstünde durmadan omuz silkip sandviçi açtı ve yemeye başladı. Sonrasında Chanyeol gelip sınıfa girdi ve sırasına oturup kafasını koydu. "Uykusuz musun?" diye sordu Baekhyun ağzında yiyecek varken. Başka biri olsa Chanyeol ağzına çarpardı ama bunu yapan Baekhyun olunca yapamıyordu nedensizce. "Evet, birinin aksine sabahtan öğle tatilinin bitimine dek uyumadım" dedi Chanyeol dalgaya vurarak. "Uyusaydın? Beni ilgilendirmez, hem güzellik uykusuydu o. Senin aksine ben kendime değer veriyorum" dedi. "Ne ara aşağı indin?" dedi Chanyeol konudan bağımsız. "İnmedim, başka biri benim için getirmiş. L mi ne?" dedi Baekhyun umursamazca.

"Merak etmiyor musun kim olduğunu?"

"Hayır? Belli ki, beni isteyenlerden biri. Kafa yormama değmez."

Chanyeol daha fazla bir şey demeden sevimlice yemek yiyen Baekhyunu izledi gizliden gizliye.

s(He)'d Choose Me. | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin