Baekhyun'um💗
ilk hamleyi senden beklemiyordum,
ne yalan söyleyeyim😅Ev'im🏠
Sana gülümseme demiştim...Baekhyun'um💗
her gülümsediğimde öpüşeceksek işimiz zor.Ev'im🏠
Neden?
Çekiniyor musun?Baekhyun'um💗
hayır, daha ilerisini istememe sebep oluyor😳Ev'im🏠
Daha ilerisi?
görüldüEv'im🏠
BAEKHYUN AZGIN MISIN??Baekhyun'um💗
sadece sana desem konuyu kapatır mıyız?Ev'im🏠
He başka heriflere de azıyorsun yani??Baekhyun'um💗
Seksi ise azılır, ben azgın değilim.Ev'im🏠
Bundan sonra başka heriflere azmak yok, Baekhyun.Baekhyun'um💗
Azgınlığımı off mu yapayım Chanyeol?
Tuhaf mısın?Ev'im🏠
O zaman azgınlığına söyle sasece bana on olsun, Baekhyun'um.Baekhyun'um💗
Baekhyun'um mu? 😳Ev'im🏠
Evet?
Baekhyun'um değil misin?Baekhyun'um💗
Öyle miyim?Ev'im🏠
Öylesin.
Gökyüzüm, meleğim, sevgilim, miniğim olan Baekhyun'umsun.Baekhyun'um💗
Chanyeol şuan öpüşebilir miyiz?Ev'im🏠
Baekhyun evdeyim, yarın okulda görüşeceğiz zaten.Baekhyun'um💗
Kapındayım.Ev'im🏠
Gerçekten mi?Baekhyun'um💗
Götüm donmadan
AÇAR MISIN ŞU KAPIYI????****
Kapıyı açtığımda soğuktan titreyen bir Baekhyun görmüştüm, Baekhyun hızla içeri girip montunu ve ayakkabısını çıkardı, ardından koşarak şöminenin yanına gitti.
"Dondum anasını satayım."
Gülümsedim, "Soğuk havaları sevmiyor gibisin."
"Sen seviyor musun?"
"Genelde gökyüzünü her zaman severim; kışın, yazın, ilkbaharda ve sonbaharda. Çünkü her mevsim ayrı bir güzelliğe sahip. Kış; kar, şömine ve sıcak çikolata mevsimiyken yaz; deniz, kum ve buzlu içecek mevsimidir. İlkbahar; çiçek ve toprak kokusunun mevsimiyken, sonbahar; ilkbaharın bitişi gibidir."
"Herşeyin iyi ve olumlu tarafından bakmasan olmaz mı?"
Bunu dediğinde ona yaklaştım ve yanına oturdum.
"Hayatımız yeterince zorken neden birde her şeyin kötü tarafından bakayım, Baekhyun? Her zaman kendime 'Ne kadar zor olursa olsun, aptal gibi gülümse' derim. Çünkü beyin aptaldır, ne düşünürsen ona inanır."
"Kendini kandırıyorsun yani?"
"Hayır, daha öncede dediğim gibi; iyi yönünden bakıyorum, iyi bir bakış açısından."
Bunu dedikten sonra Baekhyun önüne döndü. "Bir şey için gelmiştin sanki, hm?" dedim sırıtarak.
"Önce ısınmam lazım, buz tuttum yolda" dedi Baekhyun, bunun üzerine Chanyeol koltuktaki polara uzandı ve kendine çekip Baekhyunun sırtına koydu, daha sonra Baekhyuna sardı. Baekhyun bakıp "Teşekkür ederim" dediğinde Chanyeol polara ek olarak sarılmaya karar verdi ve sımsıkı Baekhyuna sarıldı. Daha sonra Baekhyun kıpırdanınca Chanyeol kollarını gevşetti, Baekhyun ise kafasını Chanyeolun bacaklarına sürtünerek yerleştirdi.
"Kedi misin sen?"
"Ben aslında bir kedi-adamım, Park Chanyeol. Yine de beni sevecek misin?" dedi Baekhyun alay ederek. Bunun üstüne Chanyeol dayanamayarak Baekhyuna doğru eğildi ve dudaklarından öptü. Daha sonra çekilip "Ne olursan ol, seni hep severim, Baekhyun'um" dedi. Bunun üzerine bu sefer Baekhyun Chanyeolu yanaklarından kavrayıp kendine çekti ve öptü.
İkilimiz o günü birlikte geçirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s(He)'d Choose Me. | ChanBaek
Fanfiction"O beni seçti, Park Chanyeol. Seni değil." "Öyle mi, Byun Baekhyun?"