s(he)'d choose me -10: lavanta kokusu.

72 9 6
                                    

Baekhyun, tostunu yemiş bir yandan çayını içerken bir yandan instagramda reels izliyordu. Chanyeol, birazdan geleceğini söyleyip masadan kalktı. Baekhyun başını kaldırmadan onaylayan sesler çıkarmıştı sadece. Sonrasında Baekhyun tatlı bir koku aldı, bu şekerli kokuyu biliyordu. Başını kaldırıp Chanyeolun elindeki bir dilim çilekli pastaya baktı, ister istemez gülümsedi.

"Hayırdır? Doğum günümde değil?"

Chanyeol göz devirdi, "Bir kerede sorgulamadan kabul et."

Chanyeol pasta dilimini Baekhyunun önüne koydu, "Sadece... Sevdiğini biliyorum, görünce de almak istedim. Olay bu. Altında birşey aramaktan vazgeç."

"Hımm, peki?" dedi Baekhyun. Çatalı alıp pasta diliminden bir parça aldı, tam ağzına götürecekken onu dikkatlice izleyen bir Chanyeol görünce durdu ve çatalı Chanyeola uzattı. "Önce sen dene, yersen zehirlenmezsen bende yerim" dedi. Chanyeol güldü, "Saçmalıyorsun, Baekhyun" dedi Chanyeol. Baekhyun hızla ayağa kalktı, "Yemezsen kantinin üst katından yere atarım bu dilimi" dedi tehditkarca. Chanyeol bıkkınlıkla "Tamam tamam" dedi ve hala Baekhyunun elinde olan çataldaki parçayı yedi.

Yuttuktan sonra Baekhyuna "Yiyecek misin artık?" dedi. "Tamam yiyeceğim" dedi ve dilimini yemeye başladı.

"Sen böyle davranırsan Minhee bizi tabii shipler."

Baekhyun birden öksürmeye başladı, daha sonra Chanyeola baktı. "Ne alaka şuan?" diye sordu. "Kız sadece shiplemiyor, rollerimizi de düşünmüş hatta bence pozisyonları da-" Baekhyun Chanyeolu susturmak için eliyle Chanyeolun ağzını kapattı. Chanyeol, Baekhyunun ona yaklaşan yüzünü inceledi. Baekhyun, baş parmağını dudaklarına götürüp "Şştt" dedikten sonra elini Chanyeolun ağzından çekti.

"Lavanta."

"Ne?"

"Ellerin diyorum Baekhyun, lavanta gibi kokuyor."

s(He)'d Choose Me. | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin