Baekhyun'um💗
ne bekliyorsun kapıda?
gelip otursana sıraya??Chanyeol
Hoca gelince gelirim.Baekhyun'um💗
tamam sen bilirsin.***
Baekhyun, mesajı attıktan sonra Chanyeolun yanına gitmiş ve onu elinden tuttuğu gibi çekiştirerek sıraya getirmişti. Chanyeol ona şaşkınlıkla bakarken Baekhyun "Otur" dedi, Chanyeol itaat edip oturunca Baekhyun memnuniyetle gülümsedi ve yanına oturdu. Chanyeol hala Baekhyuna bakarken "Yapma" dedi. Baekhyun kaşlarını çattı, "Neyi?" diye sordu. "Bana öyle gülümseme, kalbim tekliyor" dedi Chanyeol dürüstçe. Baekhyunun gülümsemesi daha da genişledi, Chanyeola yaklaştı ve kafasını Chanyeolun omuzuna koydu. Chanyeol telaşlanıp Baekhyuna baktı.
"Çok huzurlu hissettiriyorsun, Chanyeol. Gerçekten bunu bir zamanlar rakibim olan birine söylemek çok tuhaf ama öyle. En az ev kadar huzurlu hissediyorum."
"Nasıl?"
Baekhyun kafasını kaldırıp ona anlamaz gözlerle bakan Chanyeola baktı, "Şimdi seni öpeceğim, istemiyorsan şimdiden söyle" dedi Baekhyun. Bunun üzerine ilk hamle Chanyeoldan geldi, Baekhyunu sertçe öptü. Sanki sonunda nefes alabiliyormuşçasına, sımsıkı sarılır gibi. Baekhyunda karşılık verince öpüşme derinleşti, bir süre sonra sınıfa arkadaşları geldiğini bile farketmemişlerdi.
"Vay anasını babasını!"
Bu Jongdae idi."Düzgün konuş, Dae."
Bu Minseok idi."Sevgilim bak elalem utanmadan öpüşüyor, level atlayıp sevişebilirler bile. Sen öpüşmeyi bırak elini tutmama bile izin vermiyorsun."
Bu da Luhana mızmızlanan Sehun idi."Sehun biraz daha konuşursan ayrılırım senden."
"Tamam, sevgilim. Sustum."
"Aferin."
"Saklanması gereken daha doğrusu dizginlenmesi gereken bir çift daha harika."
Bu ise Junmyeon idi, o herkesi korurdu. Her konuda. Özellikle arkadaşlarının arkasından konuşulacak bir şey görülmemesini sağlardı.İkilimiz ayrılıp onlara bakarken Minhee sınıf kapısında öylece duran beşliye baktı, daha sonra koşup bir kolunu Sehunun bir kolunu Jongdaenin omuzuna attı. "Ne oluyor beyler?" diye sordu. Luhan kaşlarını çattı. "Sevgilim onuzundan çek patilerini" diye uyarınca Minhee "Merak etme, Lu. Kız arkadaşım var. Şimdi neden kapıda bekleyip içeri girmediğinizi söyleyecek misiniz?" diye sordu.
"Çünkü içerideki şu ikili öpüşüyordu."
Sehun bunu söylediğinde Minhee içeri bakıp Chanyeol ve Baekhyunla göz göze geldi. Baş parmağını onlara doğru uzatıp "BİLİYORDUM" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s(He)'d Choose Me. | ChanBaek
Fanfiction"O beni seçti, Park Chanyeol. Seni değil." "Öyle mi, Byun Baekhyun?"