sadece yarışma için yazınız.
Minhee❤️:
@~ Byun Baekhyun
Baekhyuuuuunnnnnnn
Baekhyun
Baekhyunn
B
A
E
K
H
Y
U
N
neredesiiinnn
hani prova için toplanacaktıkk??
neden okulda değilsiin???
@~ Park Chanyeol
ChanyeooolllllllPark Chanyeol:
Baekhyun iyi değil o yüzden gelmedi.Minhee❤️:
hmmmmmm
peki sen neredesiin? yanında mısın?Park Chanyeol:
Yanımda, uyuyor.
Uyanınca sana cevap vermesini söylerim.***
Chanyeol, telefonu kapatıp sakinleştirici ilaçlarla baygın bir şekilde uyuyan Baekhyuna baktı. Yüzüne yaklaşıp perçemlerini kaldırdı ve Baekhyunun alnına bir öpücük bıraktı. Minik ellerini tuttu, avucuna sakladı ellerini. Ellerini de öptü, mis gibi kokuyordu elleri. Ya Baekhyun bakımlı bir erkekti yada Chanyeola göre Baekhyunun her yeri güzel kokuyordu.
Chanyeol bunları düşünürken Baekhyun gözlerini açıp önce elini tutan ele sonra elin sahibine baktı, "Chanyeol." dedi. Chanyeol, Baekhyuna bakıp "Baekhyun daha iyi misin?" diye sordu endişeyle. Baekhyun, Chanyeolun yüzünü ve mimiklerini inceledi. "Ne kadarını biliyorsun?" diye sordu. "Sanırım hepsini, Baekhyun" dedi Chanyeol. Baekhyun, derin nefes verdi ve tavanı izlemeye devam etti.
"Bıktım" dedi Baekhyun. "Bu adaletsizlikten bıktım" dedi. "Şşş" dedi Chanyeol Baekhyunun ellerini öpüp, "Sakin ol, ben buradayım" dedi. O sırada Baekhyun etrafa bakmaya karar verdi. "Neredeyim ben? Bana ne oldu?" diye sordu. "Karakolda bekledin bir süre sonra Adliyeye geçtik ama sen o kadar stresliydin ki doğru düzgün nefes alamıyordun, sakinleştirici yapmaktan başka şansımız yoktu" dedi.
"Sonuç? Sonuç ne oldu?" diye sordu. "Herşeyi öğrenince yurtdışındaki avukat ablamı aradım, ona senden bahsettim. Bugün gelip hemen bu davayla ilgileneceğini söyledi, artık endişelenmene gerek yok, Baekhyun."
"Minhee peki? Birşey yazdı mı?"
"Gruba neredesin hani çalışacaktık falan yazdı bende iyi olmadığını ama seninle olduğumu endişelenecek bi durum olmadığını söyledim."
Baekhyun derin nefes verdi, "Madem bana karşı hislerin vardı neden Minhee'ye açılacağını duyurdun herkese?" diye sordu birden Baekhyun. "Hayır, başta sadece planım seni sinir etmekti. Yani, Minhee'ye başından beri o gözle bakmadım. Baekhyun... Kısa sürede gördüğüm tek kişi oldun sen... O gün, bana sesli mesaj attığın gün var ya" dedi. "Evet?" dedi Baekhyun devam etmesi için. "O gün babam eve gelip anneme saldırmıştı, o gün o kadar sinirlenmiştim ki onu oracıkta öldürecektim ama sonra aklıma sen geldin. Eğer katil olursam seni istediğim zaman göremezdim, o yüzden onu o gün sadece kovdum. Bok gibi hissederken sanki bunu hissetmiş gibi sen aradın, açmayacaktım ama annem açmamda ısrar etti. Açtığımda başta ukala sesinle konuşsanda sesimin iyi gelmediğini anladığında sesin endişeli ve anlayışlı bir hal aldı. Sonrada sesli mesajı attın, dinledim ve sakinleşmeme çok yardımı dokundu, Baekhyun" dedi. "Chanyeol benden ne bekliyorsun?" diye sordu Baekhyun. "Hiçbir şey yada bir cevap beklemiyorum, sadece kendini benden uzaklaştırma yeter" dedi Chanyeol.
"Chanyeol ben-"
Birden kapı tıklatıldı ve içeri Minhee girdi. "Baekhyuuun" diyerek Baekhyuna yaklaşıp ona sarılırken Chanyeolu farketti, gülümsedi. "Kocanda buradaymıışş" dedi büyük bir mutlulukla. Baekhyun göz devirdi, "Kocam mı? Minhee, bende bir erkeğim biliyorsun değil mi?" dedi Baekhyun. "Tamam tamam neyse, sen iyi misin Baekhyun? Prova için gelmediğinde bir şey olduğunu daha erken anlamalıydım" dedi. "İyi olmaya çalışıyorum, her zamanki gibi, alıştım artık" dedi Baekhyun.
"Alışmana gerek duymayacaksın artık. Yorulduğunda omuzumda dinlenebilirsin, ağlamak istediğinde bana yaslanabilirsin, artık hiçbir şeyi kendine yük etmek zorunda değilsin" dedi.
"Chanyeol."
"Efendim, Baekhyun?"
"Bırakma beni, tamam mı? Ben seni itsem de beni bırakma."
Chanyeol gülümsedi, "Bırakamam ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s(He)'d Choose Me. | ChanBaek
Fanfiction"O beni seçti, Park Chanyeol. Seni değil." "Öyle mi, Byun Baekhyun?"