"Çalışmaya başlayalım mı?"
"Başlayalım."
"Mikrofonu ayarlamam gerek, bi' saniye."
Mikrofonun çubuğunu boyuma ayarlamaya çalıştım fakat aşağı inmiyordu, "Kahretsin, bok var ayarıyla oynuyorlar" dedim sessizce. O sırada Chanyeol gelip ellerimin üstüne ellerini koyup "Biraz nazik davran" diyerek çubuğu indirdi. Hala ona bakarken o ellerini çekip klasik gitarına döndüğünde gözüm Hyera ve Minhee'ye kaydı. Büyük bir mutlulukla Chanyeol ve beni izliyorlardı. Minhee, Hyeraya yaklaşıp "Chanyeol'un seme olduğunu biliyordum, kimle olursa olsun adam hep seme olur"dedi.
Seme mi? O ne be?
"Baekhyun."
Chanyeolun sesiyle kendime geldim. "Hmm?"
Chanyeol yüzümün hizasına yüzünü getirdi, "Başlayabiliriz."
"Bana kısa muammelesi yapma. 1.74'üm, normal olan benim anormal olan sensin."
"Bende 1.89'um. Bence bana göre gayeet kısasın."
****
"ChaaannBaeekk!"
Minhee, büyük bir mutlulukla pony gibi zıplaya zıplaya yanımıza geldi, kocaman gülümsedi.
"ChanBaek mi?" diye sordum. Minhee mutlulukla yüzünde gülümsemeyle kafasını sallayarak onayladı. "Chanyeol ve Baekhyun demek çok uzun, hem ChanBaek daha iyi!" dedi.
"Bu ship ismi de ne?" dedim. Minhee, bakın, sevdiğim kız. Kulağıma yaklaşıp "Yoksa üstte olan sen mi olursun, Baekhyun?" dediğinde fenalık geçirecektim.
Sevdiğim kız, beni benim sevdiğim kıza açılmayı düşünen kişiyle shipliyordu.
"Minhee, ne saçmalıyorsun sen? Bu mümkün olabilir mi?" dediğimde kaşlarım çatılmış sesim yükselmişti. "Yani tam tersi mi-" derken şalterim attı. Chanyeol gelip omuzumu tutunca "Sakin ol, kızı korkutuyorsun. Sevdiğin kızı korkutuyorsun, Baekhyun" dedi. Minhee şokla gözlerini açtı. "Beni mi seviyorsun..." dedi.
"Kahretsin, evet! Seni seviyorum! Ve sen gelmiş bana Chanyeol ile olacak olsam ilişkide hangi rolde olacağımı soruyorsun!" Yüzüm evet, yüzüm kızarmıştı. Chanyeolun piç sırıtışını hissediyordum, Chanyeolun eli beline değdiğinde irkildim. Ona bakıp "Ne yaptığını sanıyorsun?" dedim. Sırıtarak "Neden utanıyorsun ki? Aramızda öyle bir ilişki yok zaten. Ama sen... Hayal mi ettin?" dedi. "Hayır" deyip ondan uzaklaştım, Minhee'yi hafifçe itip -Çünkü yolumun üstünde, kaba bir piç değilim.- onlardan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s(He)'d Choose Me. | ChanBaek
Fanfiction"O beni seçti, Park Chanyeol. Seni değil." "Öyle mi, Byun Baekhyun?"