s(he)'d choose me -5: mini bi' sarılma.

56 6 18
                                    

"Baekhyun, benden kaçman can sıkıcı olmaya başladı."

Chanyeol, Baekhyunun burnunun dibine girerek söylediğinde Baekhyun eliyle Chanyeolun yüzünü itti ve önündeki deftere döndü. "Senden kaçtığım yok, işim var. Gördüğün gibi notları geçiriyorum" dedi.

"Emin misin, Byun Baekhyun?"
Chanyeol sırıtarak söylediğinde Baekhyun Chanyeolun yüzüne yaklaşıp gözlerinin içine baktı birden, bu Chanyeolu şaşırtmıştı. "Eminim ve egonu çek, Park Chanyeol" dedi. İkiliniz atışırken yanlarına Minhee geldi, ikiside sustuktan sonra Baekhyunun aksine Chanyeol Minhee'ye bakıyordu.

"Şey... Senden özür dilemek istiyorum, Baekhyun."

Sonrasında Chanyeola bakarak "Senden de çok özür dilerim, Chanyeol. İkinizi de rahatsız hissettirdim" dedi mahcupça. Chanyeol otuz iki diş gülümseyip "Neden özür diliyorsun ki? Böyle düşündüğün için mi yoksa bize söylediğin için mi?" diye sordu. "Anlamadım?" dedi Minhee. Chanyeol, Minhee'ye yaklaşıp "Eğer ilkiyse özüre gerek yok benim açımdan ama ikincisiyse belli ki Baekhyun için rahatsız edici" dedi Chanyeol.

"Senin için normal mi bu durum?" Baekhyun sonunda ikisiyle muhattap olunca Chanyeol ciddi bir ifade takındı. "Önemli olan ben değilim burada, konu sendin. Sevdiğin kız, bizi hayal ediyor diye mi böylesin? Kızı kalkıp döv istersen böyle düşünüyor diye?" dedi Chanyeol. "Minhee özür dilerim, iğrenç davrandım" dedi Baekhyun. Minhee, nazikçe gülümsedi. "İkinize de sarılabilir miyim?" diye sordu birden Minhee. Chanyeol, kollarını açıp yüzünde bir gülümseme ile "Gel" dedi. Minhee gidip Chanyeola sarıldığında Minhee çaktırmadan sırıtıp Baekhyunu da Chanyeolun yanına çekip ikisine birden sarıldığında ikisininde kalp çarpıntılarını duyuyordu. Chanyeol yavaşça Baekhyunu da kolları arasına aldı, Chanyeolun eli Baekhyunun ince belini tuttuğunda Baekhyun titremişti. Hızla kendini kurtardı, "Tamam bu kadar sarılma yeter, işimize bakalım" dedi.

Chanyeol gülümsedi, "Benim işim gücüm sensin, büyük bir zevkle bakarım" dedi.

s(He)'d Choose Me. | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin