AŞK POTASI
7Mart2024?
◔
1.BÖLÜM: "ALDATILMAK"
Aldatılmıştım.
Ve aldatılmaktan daha kötü bir şey varsa o da ; dört yıllık sevgilinizin
sizi en yakın arkadaşınız ile aldatılmasıdır.Ve yine bundanda daha fazla kötü olan bir şey varsa o da; sözde en yakın arkadaşınız olan kızı okulun sessiz kızlar takımından alıp en tepeye çıkarmanız, hayatı boyunca girmeyi bırakın yanından bile geçemeyeceği ortamlara sokmanızdır.
Ve ben bütün bu aptallıkları yapmıştım.
Bulunduğum konum okulun açık havasındaki basketbol sahası olabilirdi fakat bakışlarımın hâlâ telefonda olduğunu varsayarsak, şu an olmak istediğim en son yer listesinde bile olamazdı burası.
Gözlerimin telefon ekranına dediği ilk on saniye neye baktığımı anlayamadım, daha doğrusu kavrayamadım çünkü yıllardır sevgilim olan adama bu fotoğraftakinin o olmasını yakıştıramadım, yakıştırmak istemedim.
Hemen sonrasında yanındaki sarışın kıza kaydı bakışlarım. Üzerinde benim sevgilime ait olan bir tişört vardı, altında ise hiçbir şey yoktu. Çıplak olan ince bacaklarını Giray'ın beline dolamış, Giray ise avuçlarını onun kalçasına yerleştirmişti. Fotoğraf pek fazla uzaktan çekilmemişti ve muhtemelen onların tayfasından birisi çekmişti.
Öpüşüyorlardı.
Giray'ın benim dudaklarıma değen dudakları başka bir kadınınkine değiyordu. Üniversitenin üçüncü sınıfında okuldaki yalnız kız sıfatına sahip, şimdi ise Defne Işılay'ın en yakın arkadaşı sıfatına terfi eden Gizem dört yıllık sevgilimle öpüşüyordu.
Dün gece Giray'ı bizde kalması için yalvardığımı hatırladım. Kötü bir dönemden geçiyordum ve ona ihtiyacım vardı. O ise bana bu akşam dedem gelecek ve babam, tüm ailenin toplanmasını istiyor, hep beraber yemek yiyeceğiz demişti. Konu aile olduğunda hiçbir zaman sorun etmezdim ve dün gecede etmemiştim.
Hemen sonrasında en çok güvendiğim, dost sandığım o çakma sarışım Gizem'e yazmıştım. Kötü olduğumu ve yanıma gelip gelemeyeceğini sormuştum. Bana dönem ödevini yetiştirmesi gerektiğini, erken bitirip gelmeye çalışacağını söylemişti. Ve tabi ki gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK POTASI •tamamlandı•
Novela JuvenilOkulun amigo takımındaki Defne, basketbolcu sevgilisi Giray ve en yakın arkadaşı Gizem tarafından aldatıldığını öğrendiği gün; hayatına üniversitenin ilk yılı aşık olduğu Bora tekrardan girer. Peki ya onlardan intikam almak için sahte sevgilicili...