B9

2.3K 121 7
                                    

9.BÖLÜM: "KOLYE"

Bölümü düzenleme şansım olmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümü düzenleme şansım olmadı. Köye geldim ve internetim çok az. Bu arada geçte olsa iyi bayramlarr🌟🌟

Profilimde yazdığım iki kurgum daha var. Bakmak isterseniz diye ;))

Oy vermeyi unutmayınnn.

Night Changes- One Direction

İyi okumalar!


"Çıkabilirsiniz." Profesörün otoriter sesi derslikte yankılandığında kafamı kaldırmak için hiçbir harekette bulunmadım. Hangi derste olduğumuzu bile bilmiyordum. Sadece imzayı atmış ve amfinin en sonuna geçip kafamı sıraya yaslayarak ders boyunca dakikaların bitmesini beklemiştim. Daha doğrusu profesörün sesinin, kafamın içindeki düşünceleri bastırmasını beklemiştim ama olmamıştı. Zihnim yine karmakarışıktı.

Sırtıma doğru dağılmış olan siyah saçlarımın üzerinde bir baskı hissettiğimde bunu yapanın kim olduğunu anlamam için kafamı kaldırmama gerek yoktu. Çünkü yıllardan beri aşina olduğum Burberry Hero kokusu Bars'tan başkasına ait değildi. "Uyumadığını biliyorum." dedi kulağıma doğru."Nefes alış verişlerin düzensiz." Dün gece geç saate kadar uyuyamamıştım, yatakta dönüp durmuştum sadece ve bu yüzden fazlasıyla uykusuzdum. Gözlerim hâlâ kapalıyken sessiz kalacağımı anladığında, "Kalkmayacak mısın?" diye sordu. "Herkes çıktı. "

Hayır. Eğer kalkarsam ve sınıftan çıkarsam görmek istemediğim bir sürü yüzle karşı karşıya gelecektim. Bunu istemiyordum, çünkü her zaman ki gibi sorunları çözmeyi değil, sorunlardan kaçmayı tercih ediyordum.

Bir süre benim gibi sessiz kaldığında gitmediğini biliyordum. Birkaç dakikanın sonunda, "Defne..." dedi endişeyle. "Şu yerdeki beyaz çanta senin mi? Sanırım biri üzerine basmış, çamur olmuş. " Durdu. "Chanel mi o? "

Sanırım. Biri. Üzerine. Basmış. Gözlerim anında fal taşı gibi açılırken hızla kafamı yattığım yerden kaldırdım ve, "O çanta Chaneldi! " diye bağırdım. En son yanıma koyduğumu hatırlıyordum, ne ara yere düşmüştü? Ayağa kalkıp etrafıma bakınmaya başladığımda, "Nerede? " diye sordum yüksek sesle. Derslik bomboştu ve yerde bırakın beyazı çanta bile yoktu.

Bakışlarımı yan tarafımda oturan kuzenime çevirdiğimde yüzünde alaycı bir ifade vardı. Duraksadım çünkü kahkaha atmaya başladığında yalan söylediğini anladım. Yan tarafa dönüp çantayı bana uzattığında, "Konu Chanel olunca nasılda ayaklanıyorsun ama." dedi eğlenircesine.

AŞK POTASI •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin