Nefes nefese yerimden sıçrayarak kalktım. Göğsüm hızla inip kalkarken tüm bu yaşananların kâbus olduğunu anlamam içimi biraz olsun rahatlatmaya yetmişti fakat yaşadığım o korku dolu anları unutabileceğimi sanmıyordum..
"Hyung!?"
Chan Hyung'um sesimi duyduğu gibi koşarak odaya daldı. Kan ter içinde yatakta oturan bedenimi fark ettiği gibi yatağımın ucuna oturdu. Gözlerindeki korku fazlasıyla belli oluyordu.
"Felix!? Ne oldu?! Bir şey mi oldu!?"
Panikle konuşmaya başladığında nefesimin düzene girmesini bekledim. Elimi göğsüme götürüp beklemeye başladığımda Chan Hyung endişeli bir şekilde gözleriyle göğsümü taradı.
"Göğsüne bir şey mi oldu?"
"Hayır..sadece bir kabus gördüm ama..çok tuhaf ve gerçekçi bir kâbustu."
"Oh Felix korkuttun beni, şu anda iyi misin peki?"
"İyi gibiyim ama.. kâbus aklımdan çıkmıyor... sürekli gözümün önünde o anlar var. Korkuyorum.."
"Lixie, anlat bana kâbusunu. Sana iyi gelecekse anlatmanı istiyorum."
"Şey..bir adam vardı ama normal bir adam değildi. Yüzü yoktu, saçı yoktu, teni bembeyazdı ve boyu çok uzundu. Takım elbise giyiyordu ve o..çok ürkütücüydü. Bana 'Kalp hırsızı olmanın cezası büyüktü Lee.' dedi. Sonra... öldürdü beni. Parçaladı.. acısını hissettim sanki. Çok korkunçtu."
Anlattıklarım ile Chan Hyung'un yüzü şekilden şekile girerken titrek bir nefes verip "Felix, bu sadece bir kâbustu tamam mı? Rahat ol." diyebildi.
Hyung'umun söylediklerinin normalde içimi rahatlaması gerekiyordu belkide ama benim gözlerimden firar etmeye başlayan yaşlar hiç de iyiye işaret değildi.
"Felix!? Ağlama güzelim. Bak dedim ya sadece kâbu-"
"Değil! Sadece kâbus değildi bu! Başka bir şey vardı..anlayamıyorum, ne var bilmiyorum ama bu sadece bir kâbus değildi. Chan Hyung..bir şeyler ters gidiyor.. lütfen beni yanından ayırma. Gece yanında kalayım."
Ağlayarak söylediklerim içini parçalamış olmalı ki asık yüzüyle bakıyordu gözlerime. Hemen ardından bana sıkıca sarılıp bedenimi tek hamlede kaldırdı ve kendi odasına doğru ilerlemeye başladı.
"Benimle yatabilirsin o zaman. On sekiz yaşına gelmiş bir bireysin ama hâlâ korkup yanımda yatmak istemen çok tatlı geliyor Lixie."
Hyung'uma buruk bir gülümseme sundum. Hemen ardından beni yatağına bıraktı ve ben yorganın altına girdiğimde yanıma uzandı.
"Tatlı rüyalar Lixie."
"Sanada Chan Hyung."
🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️
Hellooooğ
Beğendiniz mi bakalım?
Normalde bölümü yarın atacaktım amaaaa bugün atasım geldi :)
Ve bir tık soft bir bölüm oldu fakat ne yazık bir sonraki bölüm için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim 😞
Yeni bölümde görüşürüzzz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slender Man ~Hyunlix
Fanfiction"Kalp hırsızı olmanın cezası büyüktür Lee." *** ~Hyunlix ~Korku ve gerilim içerikli ~Slender Man temalı ilk Kpop Fanfiction'u ~Angst değil!! #Hyunlix🥉[21.09.2024]