8~🕷️🕸️

406 83 210
                                    

Hyunjin pov;

Felix.. günlerdir aklımda dönen tek isimdi..

Başımı döndürüyordu o benim..ve işin garip yanı ona karşı hissetiğim o çekim..anlamlandıramıyordum.

Bu hissettiklerimin aşk olduğunu anlamam ise..onu deli gibi korkuttuktan sonra öldürmem için yeterli bir sebepti bence.

Ben aşık olmazdım, olamazdım! İnsanların rüyalarına girip acımadan tek tek öldüren bir varlık olan ben..nasıl aşık olabilirdim ki?!

Lee Felix..beni kendine aşık etmenin cezasını ödemeliydi..bana ve kendine bunu yapmaya hakkı yoktu..olmamalıydı.

~~~~~

Yazar pov;

Kısa bur süre sonra acıdan bayılan masum çocuğu kucakladı Hyunjin.

Felix'in dakikalar önce yaşadığı şiddetli acının tek sebebi Hyunjin'di. Tek suçu güzel ve etkileyici olmasıydı belkide? Hyunjin gibi psikopat bir herifin kendisine aşık olması onun suçu değildi ki... aslında isterdi Hyunjin'de ona aşık olsun, çünkü kendiside kısa bir süre içinde ona aşık olmuştu fakat..rüyalarına giren o ürkütücü yaratığın bizzat kendi psikoloğu olduğunu nereden bilebilirdi ki?

Hyunjin'in yüzündeki ürkütücü ifade gittikçe büyürken kucağındaki çocuğu taşıyarak kafeden ayrıldı. İnsanların garip bakışlarına maruz kalsa da umursamadan boş yolda yavaş adımlarla ilerlemeye devam etti.

Felix ise..her şeyden habersiz derin uykusunda uyuyordu...

Dakikalar sonra Hyunjin, Felix'in zayıf bedenini getirdiği karanlık depoya fırlatırcasına bıraktı.

Odada volta atarken içine derin bir nefes çekip duvara asılı olan orta boydaki bıçağı kavradı ve Felix'in aciz bedenine doğru yaklaşmaya başladı.

Bıçağı yavaş hamlelerle boğazına dayadığında Felix'in gözleri yavaştan açılmaya başlamıştı.

Felix kendine geldiğinde boğazına dayanan bıçağı ve kararmış gözleriyle kendisine ürkütücü bakışlar atan Hyunjin'i fark ettiği gibi panikle uzaklaşmaya çalıştı..fakat Hyunjin onu çoktan küçük bir sandalyeye oturtmuş ve her yerini sıkıca bağlamıştı.

"Hyunjin!! Napıyorsu-"

Hyunjin eliyle Felix'in ağzını sıkıca kapattığında yarım kalmıştı gencin sözleri.

Felix'in gözlerindeki korku o kadar çok belli oluyordu ki..sadece korku da değildi gözlerindeki. Hayal kırıklığı..kendisini iyileştirebileceğine inandığı kişi..boğazına dayadığı bıçakla duruyordu karşısında.

Felix kalbinin bin parçaya ayrıldığını hissetti o an. Hyunjin'in bakışları her şeyi yeterince iyi açıklıyordu zaten..Felix'i öldürmekte kararlı olduğu belliydi.

"Felix..sen karşıma çıktığından beri hep başım döndü benim biliyor musun? Bir anda vücudumu ele geçirdin sen benim..ve belki inanmayacaksın bilmiyorum ama sen benim rastgele seçtiğim bir kurbanımdın. Herkese yaptığım gibi seni de rüyalarında öldürmeye hazırlanıyordum ama ben senin rüyanda girer girmez vurdun beni. Aşık ettin beni kendine Felix. Kalp hırsızım oldun sen benim."

Felix duyduklarını sindirmeye çalışırken Hyunjin elini yavaşça Felix'in ağzından çekti. Fakat bıçak hâlâ gencin boğazına dayalı duruyordu..

"Sen..şaka mı yapıyorsun? Yani o yaratığın sen olduğunu mu idda ediyorsun? Bana aşık mısın?"

"Hayır tüm bunlar gerçek..normal biri değilim ben Felix. Yaratığım ben...ve sana aşığım."

Felix'in gözleri ışık hızında dolarken gücünü toplayıp konuşmaya çalıştı.

"Ama...madem bana aşıksın, o zaman beni neden öldürmek istiyorsun..? Ben anlayamıyorum."

"Ben aşık olmamalıyım Felix..bu benim sonum olur."

"Neden..?"

"Ben aptal bir yaratığım Felix..lanetliyim. İsteyerek böyle biri olmadım. Sana aşık olmam çok.. korkunç bir şey. Kendime zarar vermek istemiyorum. Bu yüzden..senin aklımdan çıkmaman beni öldürüyor. Üzgünüm Felix..ama yaşama el veda dileme zamanın geldi."

🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️

Kontrol etmeden atıyorum, hatalar olursa so sorry :(

Slender Man ~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin