3~🕷️🕸️

468 97 113
                                    

Yine o ıssız orman..yine...

Tekrardan buraya düşmüş olmak içimin ürpermesine yetmişti. Titrek bir nefes verip ormanda yavaş adımlarla ilerlemeye başladım.

Görünürde kimse yoktu fakat benim yaşadığım korku tarif edilemezdi. Koskoca ormanda bu karanlıkla durmak..kim korkmazdı ki??

İşin garip yanı ise.. şu anda yaşadıklarımın bir rüyada gerçekleştiğini biliyor olmamdı. Bunu bilmek mümkün müydü ki? Gerçekten tuhaf şeyler oluyordu.

Zihnim karmakarışık hâldeyken bir anda kopan gürültü ile yerimden sıçradım. Korkuyla arkamı döndüğümde ise yeniden karşılaştığım o beden.. takım elbiseli adam..

Üzerime doğru yürümeye başladığında panikle önüme dönüp hızlı adımlarla koşmaya başladım. Yine aynı şeylerin yaşanıyor olması tesadüf olabilir miydi??

Ben koşmaya devam ettikçe toz olup yok olan ağaçlar...yine aynı şeyler!! Tamamen aynı! Ve o devasa AVM! Tam karşımda duruyordu şu anda.

Yeniden girdim o terk edilmiş AVM'ye. İçimdeki korku büyürken aynı şeyleri tekrardan yaşıyor olmanın verdiği hissiyat tamamen şüpheden ibaretti.

Zinhimde dönüp duran o korku dolu anlar gözümde tekrar tekrar canlanırken bu sefer farklı bir mağazaya girdim. Oyuncak mağazasıydı burası. Tabii... herşey paramparçaydı.

Gözleri, kolları ve farklı farklı uzuvları yerinden çıkmış olan oyuncaklar içimi ürpertirken rafların arasına saklandım ve elimi sıkışan göğsüme götürdüm.

Korkuyordum..korku.. gerçek korku nedir bilir misiniz?? Bunları yaşamadan bilmek belkide çok zor sizler için. Ama korku işte tam olarak bu.. peşinizden yüzü olmayan devasa bir herif gelirse gerçek korkuyu iliklerinize kadar tadardınız sizlerde.

Gözlerimi sıkıca yumup beklemeye devam ederken aniden kopan gürültü ile panikle gözlerimi açtım.

Gelmişti..

Beni fark ettiği gibi yeniden kolaylıkla zayıf bedenimi kavrayıp beni havaya kaldırdı ve yine o sözleri söyledi.

"Lee Felix?"

Akan göz yaşlarım durdurak bilmezken sessiz kalarak söyleyeceklerini beklemeye başladım.

"KALP HIRSIZISIN SEN!! BEDENİM SENİN YÜZÜNDEN ZAYIF DÜŞÜYOR! NE YAPTIN SEN BANA!?"

Ve yine..yine bedenimi parçalara ayırdığı anlar..etrafa saçılan kanlar..korkunç.

(Küçükken Slender Man'i o kadar çok seviyordum ki kocam diyordum o derece idjdkejdodkwk hâlâ seviyorum :))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Küçükken Slender Man'i o kadar çok seviyordum ki kocam diyordum o derece idjdkejdodkwk hâlâ seviyorum :))

🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️

Yanlız bir şey söyleyeyim mi? Bence aşırı heyecanlı gidiyor.

Yazarken nedense ağlayasım geldi :')












Slender Man ~HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin