"Üzgünüm Felix..ama yaşama el veda dileme zamanın geldi."
Hyunjin Felix'in boğazına dayadığı bıçağı geriye çekip havaya kaldırdıktan sonra göz yaşları içinde kendisine bakan gencin kafasına doğru hızla indirmeye kalktı. Tabii..Felix'i öldürmeye hazırlanırken hiç hesaba katmadığı biri vardı...
"BIRAK O BIÇAĞI!!"
Hyunjin duyduğu gür ses ile içine derin bir nefes çekip yavaşça arkasına döndü. Felix ise sıkışan göğsü ile şaşkınlıkla etrafına bakınıyordu. Ölmemişti..
"Chris!? Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Şimdi mi geleceğin tuttu cidden?"
Chan, yavaş adımlarla ikiliye yaklaşırken Hyunjin'le göz temasını bozmadan söze girdi.
"Evet Hyunjin şimdi geleceğim tuttu. Sen benim sevgilimi öldürene kadar her şey mükemmeldi."
Felix duyduklarını kavrayamazken şaşkın bakışlarla abisine doğru döndü. Sevgilisi Seungmin'in araba kazasında öldüğünü zannediyordu.
"Sevgilin seçtiğim basit bir kurbanımdı Chris. Sen benim hastalıklı bir yaratık olduğumu bildiğin hâlde dost olarak kalmak istedin benimle. Sevgilini isteyerek öldürmediğimi sende iyi biliyorsun."
Hyunjin konuşmaya devam ederken Chan çaktırmadan Felix'in sandalyeye bağlandığı ipleri çözüyordu. Kardeşinin de sevgilisi gibi Hyunjin'e kurban gitmesine göz yumamazdı.
"Madem öyle..sevgilimi öldürdükten sonra neden beni de yok etmeye çalıştın?"
Chan, Hyunjin'i sözleriyle oyalamaya devam ederken Felix'in iplerini çözmüştü bile. Her ne kadar korksa da belli etmemeye çalışıyordu.
"Kendimi kontrol edemedim Chris!! Cidden..seni de öldürmek ister miydim?? Dostumdun sen benim! Neden öldürmek isteyeyim?"
"Hyunjin, artık her şey için çok geç. Kardeşimi de öldürmene izin vermeyeceğim. Sen beni isteyerek öldürmeye çalışmamış olabilirsin ama..ben seni tam da şu anda isteyerek öldüreceğim."
Chan, arkasında sakladığı bıçağı çekerek hızla Hyunjin'in üzerine atladı ve bıçağı boğazına dayadı. Artık masum insanları öldürmesine izin veremezdi. Hyunjin ölmeliydi.
Chan, Hyunjin'in boğazına dayadığı bıçağı ittirerek boğazında küçük bir kesik açmıştı bile..fakat gücü Hyunjin'e yetmiyordu. Hyunjin, Chan'i hızla ters çevirip üzerine çıktı ve elindeki bıçağı sırıtarak Chan'e doğru yaklaştırmaya başladı.
O sırada olanları izlemekle kalmayan Felix deponun karanlık tarafında bulduğu rastgele bir sopayı eline almıştı. Hyunjin, Felix'in iplerden kurtulduğundan habersizken Felix elindeki sopayı sıkıca kavrayıp arkasından Hyunjin'e doğru yaklaşmaya başlamıştı bile.
Fakat..Felix geç kalmıştı. Hyunjin havaya kaldırdığı bıçağı hızla Chan'in göğsüne indirip etrafın kırmızıya boyanmasına izin vermişti çoktan..
"İyi geceler Chris. Sonsuzluk uykunda sana bol şanslar."
Chan.. diğer adıyla Chris.. kanlar içinde yerde uzanırken gözü açık bir şekilde gitmişti...işittiği son sözler ise Hyunjin'in sözleriydi.
"İyi geceler Chris. Sonsuzluk uykunda sana bol şanslar."
Felix ise olanlara şahit olurken birkaç saniye duraksadıktan sonra gözlerinden akan yaşları aldırmadan sopayı kaldırdığı gibi Hyunjin'in kafasına indirdi.
Hyunjin yere yığılırken Felix de dizleri üzerine çökmüştü..hayata tutunacak kimsesi yoktu ki artık. Henüz düne kadar abisi ve Hyunjin onun yaşama sebepleriydi. Şimdi ise..ikiside yoktu.
Yerde sürünerek abisine doğru yaklaştı ve kulağına fısıldamaya başladı. Gözlerinden firar eden yaşlar eşliğinde konuşmak çok zordu..
"Abi nolursun ölme. Hyunjin'i çok seviyorum ama seni daha çok seviyorum. Sen olmadan yaşayamam."
Ne bir ses..ne de bir kıpırtı..hiçbir şey yoktu. Sadece sessizlik. Karanlık depoda sonsuza dek sürecek bir sessizlik hakimdi.
🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️
Korkmayın final değil didjskdjsjsj
Yb gelmesi için bu bölüme 28 oy, 70 yorum istiyorum. Sıradaki bölüm hazır, sizin oy ve yorumlarınızı bekliyor! Yapabilirsiniz gençler 😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slender Man ~Hyunlix
Fanfiction"Kalp hırsızı olmanın cezası büyüktür Lee." *** ~Hyunlix ~Korku ve gerilim içerikli ~Slender Man temalı ilk Kpop Fanfiction'u ~Angst değil!! #Hyunlix🥉[21.09.2024]