10)DANS

18 3 2
                                    

İYİ OKUMALAR KUZULAR.BEĞENİRSENİZ ÇOK MESUUUT OLURUMMM

Hayatınız boyunca yapmamanız gereken bir şey varsa o da 'başıma daha ne gelebilir ki?' diye sorgulamaktır.Ben bunu sürekli yapan bir insan olarak tavsiyem budur.Sahnenin ortasında lüle lüle omuzlarına dökülen sarı saçları ve koyu kırmızı gece elbisesiyle bir elinde mikrafon gözleri bizde olan Agatha benim belki de başıma daha ne gelebilir ki? sorusunu sormamın bedeliydi.

Kendinden emin olmasının sebebi belki de beni pısırık olarak görmesiydi belki de Roger'ın onu hâlâ sevdiğini düşünüyordu.Aslında bu yaptığı şovdan başka bir şey de değildi.Bir anda ortadan kaybolan kadın bir anda ortaya çıkmıştı.Yan tarafımdan gelen kıkırtı sesiyle o tarafa bakmaya tenezzül bile etmedim.Boris aptal aptal gülüyordu.Roger kafasını o tarafa çevirmeden bana bakmaya devam ederken ben Agatha'ya bakıyordum.

Derin nefes alan kadın yeniden konuşmak için dudaklarını araladı."Beni hepiniz tanıyorsunuz.Geri dönmek için bu geceyi beklememin bir sebebi de bu." Dudaklarını ıslatıp devam edeceği sırada Ellery'e baktım.Karşısında duran kadına gerçek değilmiş gibi bakıyordu.Bir yandan da sorguluyordu."Bir anda ortadan kayboldum,evet ama inanın bana her şeyin çok geçerli sebebi vardı.Bunun için en başta sevgili nişanlım Roger'dan sonra da hepinizden özür diliyorum."

Nişanlım?

Roger'a dönüp baktığımda katran karası gözleri hâlâ bendeydi.Fısıldayarak konuştum."Yüzüne hiç bakmayacak mısın?"

"Benim şu an oraya bakmamamın tek sebebi gözlerimi senden alamıyor olmam.O kadının varlığı veya yokluğu zerre umrumda değil."

Tebessüm etmeme sebep olan bu sözler içine bir su serpmişti.Neden şu anda kendimi kötü hissettiğimi bile anlamıyordum.

Bunu duymuş olmanın verdiği rahatlıkta daha kararlı döndüm Agatha denen şırfıntıya.Bir süre etrafa bakmış sonra tekrar Roger'a dönmüştü.
"Roger" ona seslenmesi bile şu an sebepsiz asabımı bozuyordu.Bana bakarak gülümseyen Roger yüzünde ki gülümsemeyi silip ondan tarafa döndü.Şu an mimik yapmadan kadına bakıyordu."Senden çok özür dilerim.Her şey için,yaşanmışlıklar ve yaşanamamışlıklar için.Bizden özür dilerim." Üzgün görünüyordu.Hatta pişman olmuşa benziyordu.Ne yapmış olursa olsun o Ellery'e aşık olmuştu.Bu bile onu gözümde bir orospuya çeviriyordu.

Yerinden yavaşça kalkan Rogersa bana ikinci şoku yaşatmıştı.

Ne yani gidiyor mu?

Tabi ki gidiyor aptal! Ne sanmıştın?

Tüm salon Roger'ı izlerken o sahneye çıktı ve eline mikrafonu alarak Agatha'dan tarafa dönmeyerek konuşmaya başladı."Sevgili misafirler,değerli halkım,hepiniz hoş geldiniz.Bu gece burda ya bir devler kurtulacak ya da birden fazla devlet yıkılacak.Olanlardan haberinizin olduğunu biliyorum ve bir kısmınız beni desteklemiyor olabilir ancak biz elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.Şu an her ne kadar düşmanım da olsalar Leonidas,Luke ve Garon'a ayrıca onların halkına da geldikleri için teşekkür ediyorum.Bir diğer değer verdiğim arkadaşlarım da Boris ve Drake halklarıyla birlikte geldiler.Onlara da şükranlarımı sunuyorum.Ne kadar yapabiliriz bilmiyorum ama eğlenmenize bakın.Eklemek istedikleri vardır diye Ellery'i buraya çağırıyorum.İyi akşamlar."

MadamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin