HELLOOOOOO CINIMM AİLEMM.NASILSINIZ NASIL GİDİYOR HAYAT? BEN YUVARLANIYORUM.
MADAM'IN YENİ BÖLÜMÜNÜ UMARIM BEĞENİRSİNİZ.İNSTAGRAMDAN TAKİP ETMEYİ VE BURDAN DA BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN.SİZİ SEVİYOREEEEE 🧸🎶İZEL-DÜŞER O🎶
Bu yaşananlar kabus olsa ertesi gün kalkar sayamayacağım kadar çok rekat şükür namazı kılardım.Aksi takdirde üzerimde boylu boyunca yatan Jacob ve kapıda bize hayran hayran bakan Agatha'dan başka türlü kurtulamazdım.Onlardan sadece kabus olurdu.
Neydi onların bu yaptığı şer birliği mi? Beni kaçırmasına yardım ettikten sonra Roger'ın peşimi bırakacağını mı sanıyordu? Aksine kamera kayıtlarında 5 kişinin beni kaçırdığını gördüğünde deliye dönerdi.Tabi bunun sebebi onun sarayından bir mahkumun kaçırılması olurdu ben olduğum için değil yani.
Ya da diğer ihtimal -ki bu en çok korktuğum- Agatha işin aslını öğrenmiş gibi yapıp şöyle der 'belki de bu onun kaçış planının parçası kameralara oynadı.Aslında o adamların hepsi onun emrinde'.
Evet böyle olması daha muhtemel.
Üzerimden hâlâ kalkmayan Jacob'a sertçe kafamı geçirdim.
İnsanların yüzüne yapmadığını bırakmadın.
Gülerek geri çekildi ve Agatha'nın karşısına dikildi."Senin ne işin var burda?Bir gören olucak"
Agatha bu sözlere cilveli bir şekilde karşılık verdi."Ben aptal mıyım Jacob? Tabi ki dikkat ettim ama asıl dikkatli olması gereken sensin malum şu an yatağında bir esir var.Hatta normal bir esir de değil Roger'ın esiri"
Roger'ın esiri
Sinirle burun kemerini sıkan Jacob göz ucuyla bana baktı sonra da tekrar Agatha'ya dönerek "Dışarıda konuşalım" dedi.Birlikte çıktıklarında odada tekrar yalnız kalmıştım.Ellerimi çekiştirerek kelepçelerden kurtulmaya çalıştım."Ya beni bi salın ya" İsyanlar içinde çıkan sesime kimse cevap vermemişti.Böyle olmazdı beni gelip onlardan birinin çözmesi gerekliydi.Kapı kolu tekrar indiğinde beklediğimin aksine doktor veya hemşire olduğunu tahmin ettiğim kadın geldi.Güleryüzü ile beni selamladığında zorla da olsa ona tebessüm edebilmiştim.
"Nasılsınız İlke hanım?"
"İyi olmaya çalışıyorum ya siz?"
"Bende iyiyim.Ben doktorunuz Jessica.Kontrolünüz için geldim.Kolunuz buraya geldiğinde epey kötü durumdaydı bakalım şimdi nasıl"
Sessizce onu onayladığımda ellerimi çözmesini bekledim.Çözmedi!
"Şey Jessica hanım"
"Dinliyorum"
"Ellerimi-"
"Kesin emir aldım.Üzgünüm ellerinizi çözemem"
"Ellerim geriye doğru duruyor.Nasıl omuz kontrolü yapıcaksınız?"
Sıkıntıyla nefesini bıraktı.O da biliyordu böyle kontrol yapamyacağını."Zor olucak ama bir şekilde denicem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madam
RomanceKafamı çevirdiğimde bana baktığını fark ettim. "Bu da kim?" Sorumla kafası karışan Şirin yavaşça söylediğim yöne döndü."Bu adam İngiltere Kraliyeti'nden geldi.Kralmış.Bilirsin ya orası hâlâ monarşi ile yönetiliyor." Burası kurtlar sofrasına dönmüşke...