Yeniden yeniden ve yeniden merhabaaaaa nasılsınız keyifler nasıl?????
Ben iyiyim :) (teşekkürler)
Biraz yazın da konuşalım cınım hiç ses seda yok yaniii.Neyse aşağıya öneri şarkıyı bırakıp sizi İlke ve diğerleri ile yalnız bırakıyorumm instadan takip etmeyi unutmayın lötfennn.
Bir de benim tiktok hesabım yok ama hesap için bir tane açmayı düşünüyorum.17.bölüm yayınlanana kadar onu da açmış olurum ve takip etmeniz için yazarım heheheheh
Instagram:usee_er55
Düştüğüm karanlığın bir sürü sebebi olabilirdi.Yalnızlık mesela,terk edilmişlik... Bir sürü insanın etrafınızda olması ama yine de size ulaşamamaları.Eskiden gönülden bağlı olduğunuz bir şeyin artık ölüm sebebiniz olmaya çalışması.Evet,benimki aynen böyle.
Ben suya aşık bir kadınım ve ironik olansa ondan korkuyor olmam.Harika derecede yüzme bilirim ama gelin görün ki yüzemiyorum.Patlayan gemi yüzünden hepimiz suya savrulmuştuk ve ben dibe doğru gidiyordum.Gözlerim kapanmıştı ve panik yaptığım için nefesim kesilmişti.
Ne demiştim? Şu dünyada sevdiğim nadir şeylerden biriydi su ve her defasında mezarım olmak istercesine beni içine çekiyordu.
Bu beni çok yalnız hissettirmişti.Şu an hissettiğimse bir duygu değil fiziksel bir şeydi.Ağzımı açıyorlar ve nefes veriyorlardı.
"Biraz daha hızlı ol!" Biri çok sinirliydi."Geliyorlar! Koş!" Neler oluyordu beynim anlamak istemiyordu.
İçimden gelen şiddetli dürtüyle gözlerim aralandı ve yattığım yerden öksürmeye başladım.O zamana kadar tüm vücudumda beni öldürmek için gezen tuzlu suyu hissedememiştim.
Boğazım parçalanmak üzereydi ama su bitmek bilmiyordu.Sırtımda bir el hissettim beni öksürmeye teşvik eden aynı zamanda beni düşmeyeyim diye tutan.
Öksürük krizi geçtiğinde yavaş yavaş kendime gelmeye başladım.Beni ayakta tutmaya çalışan kişi Roger'dı.Gözleri büyük bir endişeyle bakıyordu.Onu en son gördüğümde ki gömleği üzerinde değildi.Vücudu ıpıslaktı."İyi misin?"
Benimle iletişime geçmeye çalışıyordu ama ben deli gibi titriyordum ve yorgun hissediyordum.Kafamı salladım sadece henüz kendime gelmiş değildim.Yan tarafa döndüğümde yerde boylu boyunca yatan bir kadın daha vardı;Agatha
Jacob onun başındaydı.Kolundali sargısı çoktan çıkmıştı.Corvus sudan Ellery ile birlikte çıkıyordu.Herkes perişan hâldeydi ama sağdı en azından tabi Agatha için henüz bir şey diyemeyecektim.
Hareket etmediğimi görünce Roger'ın bir kolu bacaklarımdan bir kolu sırtımdan geçti ve beni havalandırdı.
Dikkatli adımlarla Agatha'nın yattığı yere ilerledi."Jacob!" Roger seslendi ama Jacob sanki bu dünyada değilmiş transa geçmiş gibiydi.Kalp masajı yapmakla meşguldü.Yanımıza gelen Ellery ve corvus kendilerini yere bıraktılar.İkisi de nefes nefese kalmıştı.Dedim ya herkes perişan olmuştu.
Jacob girdiği transtan Agatha'nın kalbine kulağını dayadıktan sonra çıktı."Atıyor amına koyayım! Sonunda ya! Aptal kız ödümü kopardı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madam
RomanceKafamı çevirdiğimde bana baktığını fark ettim. "Bu da kim?" Sorumla kafası karışan Şirin yavaşça söylediğim yöne döndü."Bu adam İngiltere Kraliyeti'nden geldi.Kralmış.Bilirsin ya orası hâlâ monarşi ile yönetiliyor." Burası kurtlar sofrasına dönmüşke...