Bugün Salkım ile Bolu tarafında bulunan bir ormanlık alanda kamp kurmuştuk. Ankara'nın sıkıcı ve basık olan havasından birkaç günlüğüne de kurtulmak için kendimizi bu ormana atmıştık resmen. Ormana ayak basar basmaz çadırlarımızı kurmuştuk. Çadırımızı kurar kurmaz eşyalarımızı çadırın içine yerleştirmiştik bile.
Hava karardığı zaman Salkım ile kamp ateşimizi yakıp karşılıklı bir şekilde oturup beraber bulunduğumuz alanı inceliyorduk.
Bulunduğumuz alanı sarı ve kırmızı karşımı kamp ateşimiz aydınlatıyordu. Etrafımı incelediğim zaman çevremizin uzun ağaçlar ile çevrili olduğunu fark ettim. Yerlere göz attığım zaman yemyeşil olan çimenler görüş açıma giriyordu.Sağ tarafımda bir su birikintisi bulunuyordu. Su birikintisini incelediğim zaman beklediğimden daha küçük bir su birikintisi olduğunu fark ettim.
Ben gölü seyrederken kulağıma hafiften esen rüzgarın sesi geliyordu. Bu rüzgar birazcık da olsa üşümeme neden olmuştu. Üşüdüğüm için kamp ateşine yakınlaştım birazcık ısındıktan sonra kamp ateşine çok fazla odaklanmış olmalıyım ki Salkım bir kaç defa öksürerek dikkatimi çekmeye başardı. Salkım dikkatimi ona doğru yönelttiğimi anlandığında şöyle bir soru sordu
"Efna bana ilginç bir hikaye anlata bilir misin acaba?"
Salkım'ın ilginç dediği hikayeler genellikle hayalet, vampir ve kurt adam ve benzeri unsurları içerirdi. Cidden bu kız resmen paranormal şeyleri seviyordu. Salkım'a kendi hakkımda ki gerçekleri barındıran bilgileri paranormal bir hikayeye çevirerek anlatmaya karar verdim. Bir süre geçmişimi düşündüm. Geçmişimi anlatmaya hazır olduğuma kanaat getirdiğim vakit Salkım'a hikayemi anlatmaya başladım.
" Bir gün iki kız kardeş bir ormana bizim gibi kamp yapmaya gitmişler. İki kız kardeş bulundukları ormanda o kadar güzel ve eğlenceli zamanlar geçirmişler ki gecenin sonuna doğru ikisi de yorgunluktan bitkin düşüp bulundukları yerde uyuya kalmışlar.."
Salkım sözlerimi devam ettireceğim sırada " Eee ne olmuş sonra?"
Salkım'ın bu sorusuna güldüm " Birazcık daha dayanabilseydin zaten anlatacaktım ne olduğunu."
Salkım bu sözlerime oldukça sinirlenmişti. Hemen ardından tripli bir ses tonu ile " Parça parça anlatmasan zaten beklerdim anlatmanı!" Salkım bu sözlerini biraz bağırarak söylemişti fakat ben onun bu sözlerini çokta ciddiye almamıştım açıkçası.
Salkım bugünlerde regl olduğu için çok fazla duygu değimi yaşıyordu. Regl iken çok çekilmez, sabırsız ve alıngan olabiliyordu. Bu durumunu bildiğim için hemen asıl konumuza dönmek için şu sözleri sarf ettim.
" Her neyse şimdi asıl olaylara geliyoruz. Bundan sonra ki olaylar daha fazla dikkatini çekecek Salkım."
Salkım bu sözlerimi duyduktan sonra meraklı bir şekilde yüzüme bakmaya başladı. Onun merakını gidermek için hemen sözlerime şu şekilde başladım.
" Her neyse bu iki kız kardeş yorgunluktan bulundukları yerde uyuyakalmışlardı. Bir süre sonra kız kardeşlerden birisinin tuvaleti geldiği için uykusundan uyandı. Genç kız uzandığı yerden kalkacağı zaman sol tarafında uzanan simsiyah kürklü ve kırmızı gözlü bir kurt ile göz göze geldiği. Genç kız kurt'u yanında görünce gözlerine inanamadı. Kendisini resmen bir rüyada zannetti. Fakat rüya olmadığını anladığı anda öylesine büyük bir çığlığı kopardı ki bu çığlığını duyan kız kardeşi hızlı bir şekilde yerinden sıçrayarak uyandı. Küçük kız kardeş sağ tarafına baktığı zaman kız ablasının gördüğü görüntüye benzer bir görüntü gördüğü için bağıra bildiği kadar yüksek bir ses ile bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFALARIN VARİSİ (+18)
WerewolfEfna ve Salkım bir gün Bolu şehrinde bulunan bir ormanda kamp yapmaya karar verirler. Kamp yaptıkları alanda gecenin ilerleyen saatlerinde Efna ve Salkım bir kurt uluması duyarlar. İlk başta bu ulumaları sorgulamayan ikili ulumalar arttıkça ters...