BÖLÜM 15 (+18)

226 15 7
                                    

⚠️Not: Bu bölümde +18 sahneler bulunmaktadır. ⚠️

Rahan'ın gerçekten çok zeki bir adam olduğunu artık kendi benliğim ile kabul etmiş durumdayım. Benim canımı kurtarmak için yaptığı kural dışı haraketlerini çok zeki bir şekilde kurallara uygun bir şekle getirerek mahkemede çok iyi bir şekilde kendi savunmasını yaptı.

Mahkemeye Rahman'dan mahkemeye çıkabilme ihtimalini duyduğumda kendimden çok Rahan için endişelendim. Sebepsiz yere onu kaybetmekten ölesiye korktum.

Bir anlık sanki onsuz asla yaşayamayacakmışım gibi hissettim. Ne ara ona bu kadar fazla bağlandığımı anlayamadım bile.

Bu aralar duygularımı çok yoğun yaşıyorum. Özellikle Rahan yanıma yaklaştığında bambaşka duygular içerisinde hissediyorum kendimi.

Her ne yaparsam yapayım Rahan her zaman arkamda duruyor . İlk başlarda bu duruma oldukça sinir oluyordum.

Çünkü her zaman kendi ayaklarımın üzerinde durmak zorunda kalmıştım. Kendimi Rahan'ın yanında hissettiğim gibi güvende hissetmemiştim.

Birisinin yanında kendimi güvende hissetme duygusu bana o kadar yabancı ki ilk başta bu konu hakkında ne yapacağımı şaşırdım. Fakat sonrasında olayları akışına bırakmaya karar verdim.

Rahan her kararıma saygı duyuyor ve işlerime karışmıyordu. Sadece yanımda durması bile duygusal anlamda kendimi güvende ve huzurlu hissetmem için yetiyordu.

Onun gözlerine ilk baktığım andan itibaren bana olan sonsuz bağlılığını görüyorum. Beni gerçek anlamda sevdiğini bütün kalbim ile hissediyorum.

Dünya zamanı ile ruhlar arasında ki zaman dilimi bir değilmiş. Dünyada geçen 2 saatlik süre iki haftalık ruhani zamana tekamül ediyormuş. Bunu duyduğum zaman çok şaşırmıştım.

Ölümümün üzerinden dünya zamanı ile neredeyse 3 saati aşmış durumda. Ruhani zamana baktığım zaman 3 haftalık bir süre geçmiş.

Tina ve Rahan'ın yanında neredeyse iki haftalık bir eğitime tabii tutuldum. Rahan Tina'nın öğrencisi olmama rağmen asla kendimi zora sokmama izin vermedi.

Tina'nın eğitim sırada beni çok zorlayacağını anladığı anda eğitimimi kendisi üstlendi. Eğitim sırasında Rahan'ın canını yaktığım halde bana asla gıkını çıkarmadı. Benim canımın yanmaması için elinden geleni yapıp durdu.

Tina'nın Rahan'a bulunduğu ufak bir temastan bile içten içe oldukça fazla kıskançlık gösteriyordum. Bu durumu gururuma yediremediğim için kıskançlığımı belli etmemekte çalışıyordum. Fakat her ne kadar Rahan'ı kıskandığımı belli etmek istemesemde bu durum hal hareketlerimden belli oluyordu.

Ayrıca Tina'nın yanında yaptığım kıskançlıklar Rahan'ın oldukça hoşuna gittiği için asla sesini çıkarmadı. Hatta bana inat eğitimde Tina ile daha fazla yakınlaştı. Bu yüzden eğitim sıradan bulduğum fırsatlarda Tina ve Rahan'ın canını oldukça fazla yaktım.

Fakat bunun yanında sinirlerimi oldukça bozan bir durum var. Bu aralar cinsel dürtülerimi kontrol altında tutmak beni oldukça zorluyor.

Rahan'ın kokusunu her içime çektiğimde bedenim onun olmak için resmen bana yalvarır bir duruma geliyor.

Mahkemeden çıktıktan sonra Rahan beni bir yere götürmek istediğini söyledi. Bu teklifine karşı çıkmadım çünkü kafamı bir süreliğine de olsa dağıtmayı çok istiyorum.

Rahan siyah bir portal açarak başka bir evrene geçiş yapmamızı sağladı. Portaldan dışarıya çıktığım zaman etrafımızın kırmızı ve siyah güller ile çevrili olduğunu gördüm.
Ayrıca 500 metre ötemizde yemyeşil ağaçlar ve ağaçların altında ayçiçekleri bulunuyordu.

ALFALARIN VARİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin