Bu hayatta her zaman kendi menfaatimi düşünmek ve çevremde bulunan kişilerin koruyucu meleği konumunda olmak zorunda kaldım.
Hayatımın en acı kısmı ise hiç bir zaman benim arkamda güçlü bir babam veya annem var diyememiş olmamdır galiba .
Annem bana oldukça düşkün bir kadındı. Fakat güçsüz , korkak ve en önemlisi her zaman pasif bir karaktere sahip olan bir kadındı.
Her zaman annemin iyiliğini düşünmek zorunda kalan ben olmuştum. Bu durum o kadar fazla ilerledi ki güce tapar oldum.
İnsanların her zaman ama her zaman benden zayıf bir konumda olmasını istedim. Daha doğrusu onları ben koruyayım istedim.
Korumak istediğim kişilerin kendilerini savunmalarını istemedim sadece bana bağımlı olsunlar istedim. Çünkü bu hayatta insanlar tarafından bu şekilde görülebildim.
Bu duruma üstünlük kompleksi veya güç bağımlısı diye bilirsiniz. Evet bu iki durum benim karakterim ile tam uyumlu.
Salkım'ın Kutay ile bir birliktelik kurmasını istemedim. Birincisi annemin yaşadığı durumun bir benzerini yaşabilirdi.
İkinci durum ise Kutay ile mutlu bir hayat kurup bana ihtiyacı kalmaya bilirdi. Bu iki olasılığın içten içe gerçekleşmesini asla istemedim.
O Korhan denilen adam ile sırf ondan güçsüz olduğum için bir baba kız ilişkisi kurmak istemiyorum . Onu kontrol etmek imkansız bir durum. Ben onu kontrol altında tutmak isterken o adam beni kontrolü altına alır.
Hayır hayır. Buna asla ama asla izin veremem. Her ne olursa olsun o Korhan denilen adamdan bir şekilde kurtulmam gerekiyor.
Annemi Korhan'ın yanına göndermemin tek sebebi Korhan'a olan aşkından ölüp bitmesiydi. Annem beni de çok önemseyen bir kadındı ayrıca bir kurt adama mühürlü bir kadındı.
Bir kurt adam ile mühürlenip o kurt adam ile bir ayrılık yaşarsan onu unutman imkansız bir durum. Bunu içten içe her zaman biliyordum. Fakat kendimce bu durumu kabul etmek istemedim.
Bir kurt adam ile mühürlenen bir kişi eninde sonunda o kişiye sonsuz bir aşk ile bağlanır ve bu aşk bir ömür boyu devam eder.
Salkım'a mühürlenen bu kurt adam'ın yani Kutay'ın Salkım'a olan sevgisini ve şefkatini resmen içimde hissettim.
Kutay denilen bu kurt Salkım'a o kadar çok değer veriyor ki onunla olabilmek için beni gözünden çıkarmış bir durumda. Hem de Korhan'dan bu kadar çok korkarken.
Ben hiç bir zaman aşk insanı olmadım. Aşk bana göre çok fazla hata yapmana sebep olan bir duygu.
Ben kendi içimde düşüncelerim ile bir savaş verirken
Kutay, Korhan'ın bu sözlerini duyduktan sonra o kadar öfkeli bir şekilde bana bakıyor ki resmen bakışları ile beni parçalamıştı.Kutay'ın gözlerinin içine bakarak zihnimden ona şu sözleri sarf ettim " Kutay bu Korhan denilen adamdan intikam almak istediğin çok açık. Bu adamdan kurtulmama yardım edersen bende sana Salkım konusunda yardım ederim. Böylece hem sen intikamını alırsın hemde Salkım'ı elde edersin. Nasıl bir fikir?"
Şu anda Korhan denilen bu adamdan kurtulmak önceliğim. Tabii kide Salkım'ı Kutay'ın eline bırakmayacağım. Zaten şu anda Kutay'ın Salkım'a yanaşması imkansız bir durum. Çünkü Korhan'ı karşısına aldı. Bu yüzden Korhan Salkım'ı kaçırabilir ve ona zarar verecek bir şey yapabilir.
Kutay'ı bu yönde manipüle edip ondan sonsuza kadar kurtulacağım. Sonrasında o Korhan denilen adamın zayıf bir noktasını bulup ondan da kurtulacağım. Bu sayede hem anneme kavuşacağım. Hem de Salkım'ı Kutay belasından kurtaracağım. Önümde çok fazla yol var. Belki bu planım yıllar içerisinde gerçekleşecek fakat eninde sonunda bu oyunu kazanan ben olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFALARIN VARİSİ (+18)
WerewolfEfna ve Salkım bir gün Bolu şehrinde bulunan bir ormanda kamp yapmaya karar verirler. Kamp yaptıkları alanda gecenin ilerleyen saatlerinde Efna ve Salkım bir kurt uluması duyarlar. İlk başta bu ulumaları sorgulamayan ikili ulumalar arttıkça ters...