BÖLÜM-16

70 8 5
                                    

İLAHİ BAKIŞ AÇISI

Rina Rahan'ın savunmasından hiçte tatmin olmamıştı. Özellikle yanında bulunan beyaz saçlı kadını gördüğünden beri içi hiçte rahat değildi.

O kadının gözlerinin içine baktığında sanki gözlerinin önüne efendisi Ayrin geliyordu. Bu durum asla normal bir durum değildi.

Birde Rahan'ın göğsünün üzerinde bulunan " E" harfli mühür ise bir şeylerin ters gittiğinin en büyük kanıtıydı.

Ayrıca Dolunay denilen o kadından çok güçlü bir şekilde iblis hissiyatını almıştı. Rina'nın aklına takılan en büyük şey Rahan'ın Efna'nın ruhuna ne olduğu ile ilgili verdiği cevap taydı.

"Efna'nın ruhu ve bedeninde cadılar tarafından uygulanmış güçlü tılsımlar vardı. Cadıların asıl amacı Efna'nın güçlerini kullanmamasıydı. Ben Efna'nın ruhunu almaya geldiğimde ruhu mühürler tarafından çoktan parçalanmıştı. Belki de cadıların asıl amaçları buydu."

Rina Rahan'ın sarf ettiği bu sözleri bir çok kez zihninden geçirdi. Bu olayda çok önemli bir eksiklik vardı. İblislerin ruhları cadılar tarafından asla ama asla yok edilemezdi.

Tanrıların bu durumdan haberleri yoktu. Bu yüzden bu savunma Rina'nın gözünde tamamen geçersiz bir savunmaydı.

Rina'nın aklına Efendisi Ayrin gelince yemyeşil gözleri fal taşı gibi açıldı. Efendisini bu mahkeme hakkında bilgilendirmesi gerekiyordu. Eğerki öğrendiği bilgileri hemen iletmezse Efendisi Ayrin'in kendisine neler yapabileceğini bile düşünmek istemiyordu.

Rina efendisi Ayrin'in bulunduğu bölgeye geçebilmek için kendisine özel olarak hazırlanan odada bulunan küçük bir boy aynasının karşısına geçti.
Boyut atlamak için gerekli olan bütün tılsımları okuduktan sonra ayna'nın içinde bulunan simsiyah  bir boyutun açılmasını sağladı.

Rina simsiyah olan boyuta giriş yaptığında karşısına ilk önce simsiyah ağaçlar ve sarmaşıklar çıktı.

Biraz ilerledikten sonra karşısında simsiyah sarmaşıklar ve siyah güller ile kaplı bir tahtın üzerinde oturan Efendisi Ayrin çıktı.

Rina Efendisini gördüğü anda dizlerinin üzerine çökerek Efendisini Selamladı. Efendisini incelediğimde her zamanki gibi düşünceli bir hali vardı.

Rina Efendisini detaylı bir şekilde incelediğinde üzerinde vücudunu tamamen saran siyah mini bir elbise , elbise ile uyumlu bir pelerin ve bacaklarını saran diz üstü siyah bir topuklu çizme tercih ettiğini fark etti.

Ayrin sağ kolu olan Rina'yı karşısında gördüğüne hiç şaşırmamıştı. Hatta kendine kendine " bu kadar çabuk geleceğini tahmin etmemiştim Rina" diyerek kendince Rina'yı övmüştü.

Ayrin  oturduğu yerden hızlı bir şekilde ayağa kalktı. Adımları o kadar sert ve kendinden emindi ki attığı her sert adımda Rina'nın kalbi sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

Ayrin Rina'nın yanına ulaştığında donuk bir ses tonu ve buz gibi bakışlarıyla sözlerine şu şekilde başladı,

" Bakıyorumda moralin pek yerinde değil Rina. O Ölüm Tanrısı Rahan mahkemeden bir şekilde paçayı yırttı ha? "

Rina Efendisinin bu sorusu ise bir kaç kez yutkundu kısık bir ses tonu ile " Maalesef Efendim bir şekilde yırtmayı başardı."

Ayrin sağ kolundan duyduğu cevap ile kızıl saçlarını geriye atarak derin bir nefes alıp verdi. Kendisini biraz olsun sakinleştirdikten sonra

" Bu arada Rahan'a özellikle sormanı istediğim soruların mahkeme esnasında sorulmasını sağladın değil mi Rina?"

Rina kendinden emin ve birazda heyecanlı bir şekilde " evet efendim özellikle sorulmasını istediğiniz soruların tamamının sorulmasını sağladım."

ALFALARIN VARİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin