İmhanın öne çekilmesini duymak oteldekileri gerginliğe, cehennem vatandaşlarını ise koca bir kaosa sürüklemişti. Zaten kaotik cehennem iyice kaos dolu bir hal almıştı! Haberler hızla yayılmış, haber sayfalarına ve sosyal medyaya düşerek büyük bir sansasyon yaratmıştı.
Vaggie sakindi, Charlie elbette ona söylemişti, ona söylemeden bir şey yapmazdı zaten. Muhtemelen şimdiye dek saklamasını sağlayan da Vaggie olmuştu. Sir Pentious gerilmişti, Husk homurdanıyordu, Angel ise telefonuna bakıyordu. Haberler ve mesajlara. Alastor' un hiç de umurunda olmamıştı ama oluşan gerginlikten keyif aldığı belliydi.
Charlie surat asarken Vox' un yüzünde tam tersi neşeli bir gülümseme vardı. Vox hemen onlardan uzak durmaya çalışan kollarını dolamış ve gergince bükülmüş Charlie' ye yaklaştı. "Charlie neden surat asıyorsun?"
"Sizden ve tüm cehennemden gerçekleri sakladım..." dedi Charlie.
"Vaggie hariç." diye onu düzeltti Vox.
"Elbette ona söyledim, ondan bir şey saklayamam." Vaggie buna minnettar ama gergin bir şekilde gülümseyerek karşılık verdi. Charlie konuşmaya devam etti. "Ben sadece oluşacak kaosu engellemek istedim, o zamana kadar otel başarılı olursa bir şansımız olabilir! Ama bu sanırım aptalcaydı."
"Kesinlikle aptalcaydı." dedi Vox dürüstçe. Yanına gelen Vaggie ona öfkeyle yumruk attığında Vox homurdandı ama konuşmaya devam etti. "Ama bu yine de büyük bir fırsat!"
"Fırsat mı?" dedi Charlie şaşkınca.
"Günahkarlar çaresiz." dedi Angel ve başını telefonundan kaldırdı. "Aptal bir kefarete inanacak kadar!"
"Kesinlikle!" dedi Vox keyifli bir sesle. "Ve ben de sizin yanınızda olduğuma göre otel hakkında yeni bir tanıtım yapabiliriz!" dedi Vox neşeyle. "Böyle müşteri çekebiliriz ve otel kendini kanıtlayabilir!"
"Bu harika bir plan TV!" dedi Charlie, morali hemen yerine gelmişti, normaldeki heyecanına geri dönmüştü.
"Olabilirdi. Ama şu anki koşullarda berbat." dedi Alastor araya girerek. Neşeli birkaç kıkırtı çıktı ağzından. "Berbattan bile daha kötü!
"Neden ki?" dedi Charlie, "Bu güzel bir fırsat!"
"Vox' un tüm saygınlığını kaybettiğini hatırlatırım." dedi Alastor, neşeli bir şarkı söyler gibi bir havası vardı. "Hala bir overlord olabilir ama günahkarlar için sadece bir alay ve acıma konusu. Hiç kimse onun içinde bulunacağı bir projeyi ciddiye almaz, aksine otel daha da küçük düşerek geriye kalan saygı kırıntısını bile kay-"
"Alastor bu kadar yeter!" dedi Charlie Alastor' ın lafını keserek. "Hiç yardımcı olmuyorsun, aksine işleri daha kötü yapıyorsun! O en azından yardım etmek istiyor."
"Ve yardımının tek nedeni biraz olsun saygınlığını kazanıp güçlenmek." dedi Alastor, sırıtması yüzündeydi ama sözlerindeki neşe çoktan gitmişti. "Kendini toparladığında cidden bu sevimli projeyi umursayacağını düşünmüyorsun herhalde Charlie, paragöz, güce tapan manipülatif ve çıkarcı bir overlordu cidden düzeltebileceğini düşünmüyorsun herhalde?"
"Düşünüyorum." dedi Charlie kararlılıkla. "Çünkü senin aksine ben ona inanıyorum."
"Peki o bunu istiyor mu?" dedi Alastor mikrofonuyla Vox' u işaret ederek.
Sessiz kalan Vox gözlerin ona dönmesiyle bir şey deme ihtiyacı hissetmişti. Ama ne diyecekti ki? Gerçek belliydi. Vee'lerin onu bıraktığını öğrendiğinde amacı Alastor' un dediği gibi güç elde ettikten sonra burası işine yaramazsa kıçına tekmeyi basmak, işine yararsa ortak olarak devam etmekti. Planı en başta buydu. Ama şimdi? Şimdi gerçekleri biliyordu ve yine bunu yapabilecek miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Zaten Cennetteyim 📻x📺 -Tamamlandı-
Fanfiction⁜⁜Tamamlandı ⁜⁜ "Bana istediğim bütün keyfi veriyorsun!" Alastor' u kendisine doğru çekti "Kefarete ihtiyacım yok Alastor, ben zaten cennetteyim!" --- *Hazbin Hotel Radiostatic (Alastor x Vox) kurgusudur.