Özel Bölüm: Birlikte güzel

434 33 165
                                    

-200 TAKİPÇİ ÖZEL-

Aslında smut yapma konusunda çok aradaydım ama son zamanlarda artan takipçilerimin bu kitap sayesinde geldiği ve okuyanların büyük bir kısmının sadece sevişme görmek için okuduğunu düşünürsek -sadece sevişme için okuyanlar olmadığını biliyorum- takip ediş şerefine bir şey yazmam gerek diye düşündüm.

----

"Her zaman viski içiyorsun Al." dedi televizyon iblisi elindeki kadehinden şarabından bir yudum daha içerken. "Değişiklik yapma zamanı gelmedi mi?"

Radyo iblisinin odasındaydılar, ikisinin de uykusu olmadığından -Vox heyecandan uyuyabileceğini düşünmezken Alastor da normal şartlarda pek uyuyan biri olmadığından- bu güzel geceyi kendilerine verdikleri içkiyle ödüllendirme kararı almışlardı. İkisi de geçen yılların ardından sevgilerini -buna her ne kadar sevgi denirse, daha çok bir takıntı ve bağımlılık gibydi- ifade etmeyi başarmışlardı. Nefretten örülen içi boş duvarlar bir kenara serilmiş ve gerçekler ortaya çıkmıştı.

Bunun üstüne iki taraf da tam olarak mutlu olduğunu söyleyemezdi. Vox hala üstündeki şok etkisini atlatmamıştı ve Alastor' ın bir beklentisi olmasa da  bu denli düz bir tepki de beklemiyordu. Bu biraz sıkıcıydı. Bu yüzden alkol alma fikri aklına gelmişti. 

Her ne kadar televizyon derebeyinin üstünde utangaç yüzünü saklamak istercesine bağını göğsüne yasalamasından, ondan kaçama düşüncesiyle ona daha çok sığınmasından keyif alsa da geceyi biraz daha eğlenceli kılması gerekiyordu. Tek yapması gereken Vox' u biraz kışkırtmak olacaktı, geri kalan keyfi ona televizyon sağlayacaktı!

Vox ise Alastor' ın planından bir haber ne düşünmesi gerektiğini düşünüyordu. Sevincini sözlere dökmek bir yana mimiklere ya da jestlere bile dökemiyordu. Bir yandan neden daha önce söylemediği için kendine kızarken daha öncesinde söylese bu işi bu kadar kolay hallolmayacağına emindi. Vee'ler yanında olsaydı- Hayır. Bu gece onları düşünmeyecekti. Ne bu gece, ne de bundan sonraki geceler ve gündüzlerde! Ama özellikle bu gece, bu gece keyfine bakacaktı. 

Alastor' ın yatağında bir elini geriye koyup oturmuştu. Diğer eli şarap kadehini tutuyordu. Alastor ise karşısındaki kitaplığına yaslanmış halde ayakta elindeki  viski bardağını tutuyordu. Hemen yanındaki masanın üstünde içkilerinin şişeleri vardı. 

"Sen de her zaman şarap içiyorsun." dedi Alastor elindeki kadehteki küre şeklinde buzlar olan viskisini sallarken.

"Şarap faydalıdır" dedi Vox hemen. "Beyin sağlığı ve kalp sağlığına çok iyi gelir!"

Alastor bu ineklik karşısında homurdandı. "Miktarında içersen hepsi faydalı Vox. Bu şaraba özgü bir şey değil."

"Şarabın tadı daha güzel." dedi Vox hemen oturuşunu dikleştirerek. "Viskiden daha güzel koktuğu da açık."

"Viski daha iyi!" dedi Alastor, dediğine kendisinin inanmaması bir yana sırf bir argüman sunmak için argüman sunuyordu şu an.

"Bunun yalan olduğunu sen de biliyorsun Alastor, viski tat olarak şarabı geçemez." dedi Vox kendinden emin ve kesin bir şekilde boş bardağını Alastor' a doğru fırlatarak.

Alastor bardağı havada yakaladı.  Masaya koymadan önce havaya kaldırıp aşağı eğerek içinde kalmış son damlayı ağzına döktü. Vox hareketlerinden bir anlam çıkarmaz halde ona bakarken keyifle dudaklarını yaladı. "Peki sana viskiyi şaraptan daha çok sevdirirsem Vox, benim için ne yaparsın?"

Vox bir süre düşündü, Alastor' dan bahsediyor olsak da viskinin tadından nefret ettiği açıktı. Yani pek olası olmadığından biraz coşmakta sakınca yoktu! "Eğer bunu cidden yapabilirsen bana ne istersen yapabilirsin, istersen becer beni!"

Ben Zaten Cennetteyim 📻x📺 -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin