Arkadaşlık hakkınca Charlie' nin tanımlamalarla dolu uzun dersi neredeyse herkesi sıkmıştı. Vaggie anlatımında ona yardım ediyor ve sıkılanları azarladığından muhtemelen sıkılmamıştı ve Sir Pentious tanımlar konusunda oldukça heyecanlıydı. Bir de Husk vardı ama o hile yaparak kulak tıkacı takmıştı. Onun dışında Niffty dersin yarısından fazlasında elindeki iğne iplikle bir şeyler örmeye başlamıştı. Alastor Vox ve Angel' ın sıkılmalarını izlemişti genel olarak, sıkıntıdan Angel' ın telefonuna bile bir göz attığında Angel ön kamerayı açıp resmini çekmişti, dersteki en eğlenceli kısım kesinlikle burasıydı.
"Evet, anlamadığınız kısım?" dedi Charlie dinleyicilerine bakarak. Vox hemen el kaldırdı. "Evet Vox, nereyi anlamadın?" dedi Charlie Vox' a dönerek. "Hepsini."
"Çünkü dinlemedin." dedi Vaggie homurtuyla.
"Ayrıca bir tavsiye, daha az tanımlama kullan. Tanımlamalar insana bildiğini hatırlatmak gibi bir şey ve herkes bundan nefret eder." dedi Vox. "Ayrıca dostluk ve arkadaşlık arasındaki fark kısmında da birkaç saçma kısım var. Dost arkadaştan daha yakın olduğun kişiyse bu yakınlığı bir şekilde belirleyebilir misin yoksa hisseder misin? Bir de arkadaşlık çıkarsızlıksa çıkar için birlikte olduğun biriyle zaman geçip iyi anlaşınca arkadaş olmak buna aykırı olmuyor mu?"
"Dur, gerçekten dinledin mi?" dedi Vaggie, gerçekten şaşırmıştı. "Tüm ders başka bir şeylerle uğraşıyordun ama."
"Elbette, dinledim. Aynı anda birden fazla iş yapabilirim." dedi Vox keyifle. "Sırf yüzündeki şaşkınlık için dinlesem de buna değdi Maggie."
"Vaggie." dedi hemen onu düzelerek.
"Hala umurumda değil." dedi Vox omuz silkerek.
"Umurunda."
Gelen sesle gözler kulak tıkaçlarını çıkartan Husk' a döndü. "Bu oteldeki herkesin ve diğer tüm cehennemin ne düşündüğü umurunda."
"Bu kanıya nereden vardın bilmiyorum Husker, ama oldukça aptalca." dedi Vox homurdanarak. "Umurumda olabilirdi ama artık değil!"
"Sarhoş olduğun zamanları unutma, sarhoş olunca o kadar çok söyleniyorsun ki, sen ve diğer orospu çocukları hakkındaki her şeyi biliyorum." dedi Husk barından ayrılıp yanlarına yaklaşarak.
Önce Pentious' u işaret etti. "Şu özgüvensiz dangalak yalnızlıktan uyurken sizi izliyor." Bakışlar garipsemiş ve kızgındı, Vox hariç. Birini izliyor diye yargılayacak son kişi oydu.
Sıra Charlie'ye gelmişti. "Prenses de duyarcı, kendi sorunları dışında herkesin sorunlarını çözmeye çalışıyor."
Charlie reddederken sıra Vaggie' ye geçti. "Bu da herkesi ve her şeyi yargılıyor çünkü kendini sevmiyor."
"Niffty' de... Onun derdi ne bilmek istemezsin." Bunu kesinlikle kimse istemiyordu.
"Alastor, senin için bir şey olmaması kötü oldu." dedi Vox elini Alastor' un omzuna atarak. ve güldü, "Seni sarhoş düşünemiyorum... Sarhoşa en yakın olduğun seni yanlışlıkla zehirlediğim zamandı!"
"Onun yanlışlıkla olduğuna dair şüphelerim var eski dostum." dedi Alastor, sessi ciddiydi. "O anları hafızandan sileceğim."
"Kedinin pençeleri de fenaymış!" dedi Angel Husk' ı tutarak. Husk onu hemen attı. "Siz ikinizin ne olduğunu ise çok iyi biliyorsunuz!"
Angel' a döndü "Senin için tüm bu saçmalıkların sahte olduğunu görebiliyorum!" Angel itiraz edemeden eliyle Vox' u işaret etti. "Vee'leri görmekten kaçıyorsun çünkü tüm onlara rağmen onlara tüm gerçekleri anlatıp yeniden onlarla ortak ve arkadaş olmak istiyorsun, Vaggie' nin sözleri seni gerçekten etkiledi ve buradaki kimsenin arkadaşın olacağına emin olduğundan böyle sinir bozucu davranıyorsun, Valentino-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Zaten Cennetteyim 📻x📺 -Tamamlandı-
Fanfiction⁜⁜Tamamlandı ⁜⁜ "Bana istediğim bütün keyfi veriyorsun!" Alastor' u kendisine doğru çekti "Kefarete ihtiyacım yok Alastor, ben zaten cennetteyim!" --- *Hazbin Hotel Radiostatic (Alastor x Vox) kurgusudur.