İLK GÜN.

388 18 41
                                    

Merhabalarr yenii bir kitablaa karsinizdayimm. Kuzen aşkı ve emanet olan kitaplarima arada bir bölüm atacağım şuan bu kitapla ilgilenecegim. Umarim bu sefer yazmayı başarırım. İyi okumalaar..

                          ~~~~~~~~~~
Sabah Tuana Naz Tiryaki'den\\

Evet, her okul sabahı olduğu gibi ben okula geç kaldım. Neden mi? Çünkü benim canım babam okul kıyafetlerimi yıkamaya atmamış. Ne hoş değil mi?.. bide okulda ilk günüm olması ayrı bi sıkıntı Allah bilir nasıl tiplerle karşılacam.

"Off baba hadii ya!" Diye bağırdım odamdan.

"Tuana sabretsene! Getiriyorum işte." Diye karşılık verdi o da.

Oflaya oflaya odamda beklerken babam sonunda gelebilmişti.

"Al bakalım hanfendi." Diyerek okul kıyafetlerini bana uzattı.

"Heh. Alayım ben onları güzelce kuruttun dimi?" Dedim.

"Fön Makinesiyle anca bu kadar kuruttum işte kızım."

Kıyafetlerin ıslaklığını kontrol ettikten sonra babama geri döndüm.

"Kurumuş vallahi. Ellerine sağlık." Dedim.

"Bişe değil. Hadi çok geç kalma degiştir üstünü ben seni bırakayım okula." Dedi babam kapıya doğru ilerlerken.

"Tamam babacığım tamam." Dedim ve babam odadan çıktığında hızlıca üstümü giyindim.

Of şu etekleri de hiç sevmiyorum ya. İnsan neden okulunun formasına etek katar ki? Anlamıyorum. Üstümde de bi tane beyaz gömlek. Aman ne güzel.

Saçlarımı dalgandırdıktan sonra odadan çıktım ve evden çıkmak için babamın yanına gittim.

"Eveett. Dünyalar güzeli kızınız hazır beyfendi. Ne zaman çıkıyoruz?" Dedim ellerimle saçlarımı düzenlerken.

"E dünyalar güzeli kızım hazırsa okula çok geç kalmadan çıkalım o zaman." Dedi babam oturduğu koltuktan kalkarken.

Beraber evden çıktığımızda arabayla okulun yolunu tutmuştuk. Ben camdan dışarıyı izliyodum babamsa yola odaklanmış bir şekilde arabayı sürüyordu. Babam konuşmaya başladığı için mecbur camdan başımı çekmek zorunda kalıp babama dönmüştüm.

"Okulda sakın bi yaramazlık yapayım deme Tuana." Dedi ciddiyetle.

"Off baba dün akşamdan beri bunu söyleyip duruyosun." Dedim.

"Arada bi hatırlatma da fayda var. Arkadaşlarınla da iyi anlaşırsın umarım." Dedi yanındaki camı açarken.

"Umarım." Dedim sadece. Bu konuda babama söz veremezdim. Kötü olana kötü şekilde, iyi olanada iyi şekilde anlaşırım. Umarım iyi tipler çıkar karşıma. Yoksa okulun ilk günü okuldan atılmak istemem.

Bi kaç dakika daha yol gittiğimizde Alim Cezeri Okulu karşımızda belirdi. Okulun hemen önüne geldiğimiz de babam bana uyarıcı bakışlar attı.

"Off babam tamam bakma öyle. Uslu durmaya çalışıcam. Senin için. Ama damarıma basan olursa o zaman günah benden gider ona göre." Dedim.

"İyi. Umarım damarına basan olmazda okulun ilk günü okuldan atılmazsın." Dedi başını bi yana sallayarak.

"Hı hı. Hadi görüşürüz babacım." Dedim, el sallayarak babamı gönderdiğimde arkamı döndüm.

Karşımda kocam bir okul,yeni bir başlangıç ve yeni aksiyonlu olaylar duruyordu.

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin