NEYDİK BİZ?

115 15 27
                                    

oyy istiyorumm efenim.. İyi okumalar :).

********

YARIŞMA BİTİŞİ, ÇAĞAN EFE AKTAN//

yarışmanın olduğu binanın dışında Faruk hoca, ben, tuana ve babası sohbete dalmıştık..

Tuananın babası gülerek Faruk hocaya, "vallaha hocam ben bile bilmiyordum kızımın böyle güzel bir sese sahip olduğunu şaşırdım açıkçası." dedi.

Faruk hoca da aynı şekilde, "Vallahi bende iyiki bu yarışma için Tuana'yı seçmişim diyorum. Gerçekten çok başarılılardı." dedi.

Tuanayla bende onlara gülerek baktığımızda yanıma bir adam geldi, bu babamdı. Şaşırmamış değildim. Şaşırmıştım, hemde çok.

herkesin gözü yanımıza gelen adama döndüğünde, "Baba?" dedim.

Tuana kafasını döndürerek bana baktığında tekrardan kafasını babama döndürdü.

Babam ise beni görmezden gelmişti. Faruk hocaya dönüp, "Çağırdığınız için teşekkürler hocam." dedi güler yüzle.. Bana hayatında bir kere bile böyle gülümsememişti.

"Ne demek Demir bey. Ben sadece oğlunuzun başarısını görmeniz için çağırdım. Zaten baya da başarılı oldu 1. olduk. Oğlunuzla gurur duymalısınız. Çok Yetenekli ve Çokta güzel gitar çalıyor."

Babam sadece gülümseyerek karşılık verdiğinde bana baktı banada yapmacık bir gülüş göndermişti. Tuana bunu fark etmiş olacak ki babama ezikleyici bakışlar atmıştı.

Babam bana bakarken, "Çağan oğlum bi gelsene seninle bir şey konuşmam lazım." dedi, Sevecen gözükmeye çalışırken.

"tamam geliyorum." dedim, ben tam tersiydim daha çok babamdan nefret ettiğimi insanlara belli ediyordum.

Bulunduğumuz yerden bir kaç adım ayrılarak Babamın ne diyeceğini bekledim. Karşıma geçip beni süzdüğünde alayla güldü.

"Umarım buraya senin için geldiğimi düşünmemişsindir." dedi.

Bende aynı gülüşle ona yanıt verdim, "Tabikide hayır. Zaten gelip gelmemen umrumda bile değildi." dedim.

Biraz daha sesli gülerek, "Sadece Faruk hocan çağırdığı için geldim. Bu yarışmayı kazanıp kazanmayacağınız benimde gram umrumda değil."

Başımı öne eğip umursamaz bir şekilde güldüm.

Tuanalara yakın olduğumuz için Tuana büyük ihtimalle bu lafını duymuştu. Duyduğunda kafasını biraz sola çevirerek bizi daha dikkatli dinlemeye başladı.

Babam son bir kez daha bana iğrenerek baktığında haraketlenip gidecek gibi oldu ama durdu ve tekrar bana dönüp, "ha bu arada yarışmada tam anlamıyla berbattınız. 1. olmayı haketmiyorsunuz." dedi, bunu biraz daha kısık sesle söylemişti.

Faruk hocaların yanlarından geçerek onlara selam verdi ve burdan uzaklaştı.
Tuanın arkasını dönüp bana baktığını fark ettiğimde başımı kaldırıp gülümsedim ve yanına geldim.

Bana bakarak, "Duydum." dedi. Belli etmemeye çalışıp gülerek, "neyi?" dedim.
bana ters ters bakarak, "Sen beni salak mı zannediyosun? Babanla konuştuklarınızı diyorum, duydum."

dudaklarımı birbirine bastırıp kaşlarımı kaldırarak, "Boş yaptı sonra siktir olup gitti." dedim.

Tuana Babasıgile baktığında Onların çoktan başka konulara dalıp sohbet ettiklerini gördü. Sonra bana biraz daha yaklaşıp alçak sesle konuşmaya başladı.

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin