BÖLÜM ŞARKILARI
Lavinia - Dest
Lavinia - The Veils
Posion Tree - Grouper
Goldwing - Billie Eilish
Çok yaşa Lavinia,içimde yaşattığım hayaller kurarak.
LAVİNİA
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.Günün en güzel saatleri bunlar.Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.Adını gizleyeceğim sen de bilme, Lavinia.
Özdemir Asaf'ın Lavinia isimli şiir kitabından.
Keyifli okumalar :)
Her yangın bir kelimeye bedeldi. Çünkü kelimeler bir insanın içine ateşi düşürecek kadar alevli olabilirdi. Beni bu karanlıkta ayakta tutanda içimdeki umut ve inanç ateşinin aleviydi.
Eğer bir gün o alevin üstü deniz ile kaplanıp kül olursa o gün tüm çiçeklerim solmuş tüm umut ve inançlarımı kaybetmiş olucaktım. Ben sırtımı birine yaslamaya korkarken Aren Kayalar'a yaslamıştım. Bundan aylar önce Aren'e dediğim gibi ben ölürken bile ne kadar istesemde istemesemde ona inanmaya devam edecektim.
Neredeydim ben ? Gene gözlerimi karanlık bir odada mı açıcaktım ? Neden sürekli karanlık odalar ? Bundan yıllar önce bu karanlık odalarda bana gizliden de olsa yardım eden küçük bir beden vardı. Peki ya şimdi gene varmıydı ?Yoktu.
Yüzüme çarpan soğuk su ile irkilip kafamı kaldırdığımda karşımda gördüğüm kişiler beni çokta şaşırtmamıştı;Atalay ve babam mükemmel iki insan,bayılırız birbirimize. Derin bir şekilde ofladığımda "Gene ne istiyorsunuzda beni kaçırma gereği duydunuz ?" bıkmış usanmış ve korkudan yoksun sesim ile konuştuğumda "Bu rahatlık nereden Lavinia hanım ?" diyen Atalayın sesi kulaklarıma iliştiğinde göz devirmekle yetinmiştim o an.
"Vallaha sürekli karşılaştığımız için kahvehane de okey atan dayıların arkadaşları gibi hissettiriyorsunuz." Kelimelerim ile birlikte havaya gür bir kahkaha atmıştım. Gerçektende öyle hissettiriyorlardı,bir insan sürekli kaçırılmaz ki canım arada bir olur o. İçim rahattı ve panik değildim bunun sebebi Aren'in kimseyi arkalarında bırakmayacağına dair verdiği sözdendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİMSİ (DÜZENLENİYOR)
Fiksi Remaja"Geçmişimiz acımızdır,acılarımız ise çocukluğumuzdur." Derin bir nefes çektim sanki o çektiğim nefes beni yaşatacakmış gibi. " Benim geçmişim sensin.." ağzımdan çıkan üç kelime on dokuz harfti ama içimden çıkan ise ateşten kül olmuş bir inançtı. Gö...