4.8 - Karşılaşma

175 19 10
                                    

Sabahında kediciğimi elimden kaçırdığım günün akşamına doğru ihtiyacım olan birkaç şeyi almak üzere markete gittiğimde Chuuya ve yanında bir arkadaşını gördüm. Bu Sigma'nın bahsettiği arkadaşlarından biri olmalıydı. Neydi ismi... Hah! Atsushi. Yanlarına yanaşmadan sessizce onarı  izlemeye başladım.

"Bir anda tuttu bayılttı yani?!"

"Aynen öyle, daha neler oldu neler."

"Depoda ne oldu peki?!"

"Yani, ilk başta bana bir şey yapar sandım ama yapmadı. Biraz sohbet ettik falan işte."

"Sohbet mi ettiniz? Mafya bürosundaki biri ile mi?!"

"Dazai benim eski bir arkadaşım, o yüzden. Yüksek ihtimal bir görev için kaçırdı.. Diyordu zaten 4 gün var diye. 2-3 gün kala kaçtım ben de."

"Nasıl kaçtın peki?"

"Ya buna zeki diyorlar bir de. Boşluğuna mı denk geldi ne oldu-"

En sonunda dayanamayıp Chuuya'ya yanaştım ve sözünü bölerek konuşmalarına dahil oldum. "Kim kime zeki diyormuş?"

Chuuya bir an irkilip arkasına baktı. "Hassiktir!"

"Selam!" gülümsedim. "Ne o? şaşırdın mı?"

Gücünü kullanıp Atsushi'yi geriye doğru fırlattı. Böyle bir durumda bile kendinden önce arkadaşını düşünüyordu.. işte bu yüzden seviyordum onu. "Sen kaç ben geliyorum!"

Kolunu tuttum. "Gidemezsin."

"Piç!"

Güldüm. "Bir daha kaçmana izin veremem."

Kolunu çekmeye çalıştı ama başaramadı. Ona dokunduğum için artık gücünü de kullanamazdı nasılsa.

Derken aptal arkadaşı kaplana dönüşüp bana doğru koştu ve kükredi.  Hafif gerilediğim an fark etmeden Chuuya'nın kolunu da bırakmıştım. O da bunu fırsat bilip Chuuya'yı aldı ve market kapısından çıkıp kaçtılar.

-Bunların da var ya... Bir yakalayamıyorum! Yarına kaldı artık..

*akşam*

Beklediğim koordinatlar Sigma'dan mesaj olarak gelmişti.

"Allah razı olsun Sigma." yazdım cevap olarak. 

"Np kanzi."

görüldü atıp chatten çıktım ve yarınki operasyon için kafamda plan kurmaya başladım.

Çok geçmedense uyuyakalmıştım.

Devoir // Soukoku FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin