6 - Teslim?

158 17 12
                                    

⚠️Anlatıcı değişikliği ⚠️


O sabah Dazai'den önce uyanmıştı Chuuya. Yatakta kendi halinde uzanırken birden Dazai'nin sesini duydu; Dazai uykusunda Chuuya'yı sayıklıyordu.

"Chuuya.."

"Rüyasında bile ne düşünüyorsa.." diye kendi kendine mırıldanıp gülümsedi.

Tam Dazai'ye bir şey söyleyecekti ki depo kapısı aniden açıldı ve içeri Mori girdi.
"Kalkın!" diye bağırdı ikisine. "HEMEN!"

Dazai aniden uyandı
-ANANI SKM..
Ayağa kalkıp üstünü silkeledi. "Eh- günaydın Mori.."

Chuuya da hemencecik kalktı. Bir Mori'ye bir Dazai'ye baktı.

Mori Dazai'ye yaklaşıp çenesini tuttu. "Düşmanlarımızla yakın olmuyoruz, değil mi Dazai'ciğim?"

"E-evet.."

"Bağla hemen şunu. Sorun çıkarırsa falan ne yapacağını biliyorsum zaten."

"Tamam..!" Chuuya'ya baktı. "Geç lan sandalyeye!"

-hemen de üstünlük kur zaten.. diye düşündü Chuuya kendi kendine.
"Tamam." sandalyeye ilerleyip oturdu.

"Aferin." Dazai Chuuya'yı hızlıca halatlarla sandalyeye bağlayıp ağzını bantladı.

Chuuya Dazai'nin "Aferin." sözüne karşılık göz devirdi.

"Gücü çekilmesi için Fyodor'un odasına götür, ameliyat yaptıracağız. Oradaki evrakları da bana getir, ameliyat olup olamama şansı yazıyor olacak." dedi Mori.

"Tamam."

Chuuya Dazai'ye yalvarır gözlerle baktı, bunun olmasını istemiyordu.

Dazai Mori'nin duyamayacağı bir sesle "Üzgünüm.." diye fısıldadı Chu'nun kulağına.

"Götür hemen." diye yineledi Mori.

"Hayır" anlamında başını salladı Chuuya. "Mmm!!"

Dazai Chuuya'yı umursamayıp "Peki Mori." diyerek sandalyeyi kucakladığı gibi depodan çıkıp Chu'yu Fyodor'un odasına götürdü.

Mori de peşlerinden gitti tabii. Dazai ve Chuuya Fyo'nun odasına girmeden hemen önce "Evraklara bakma sakın." diye uyardı Dazai'yi.

Dazai ise "Tamam, bakmam." diyerek geçiştirirken Chuuya'ya uyarısını yapıyordu o sıra "Sus Chuuya." diye. Konuşmaya kalkarsa daha sert davranırlardı çünkü, biliyordu.

"HMM!!"

"Sus dedim! Başıma bela açma işte!!"

Chuuya Dazai'nin yüzüne dolu gözlerle baktı. "Mm..!"
"Lütfen..!"

"Üzgünüm ama yapamam.."

Chuuya başını aşağı eğdi.
-Bilmiyorsun..

Böylece Chu ve Osamu içeri girdiler. Odadan içeri girdiklerinde Fyodor onları bekliyordu.
"Oh be, geldiniz sonunda." dedi. "İlk başta Chuuya'yı sedyeye bağlayalım, sonra da evrakları veririm." deyip ayağa kalktı.

"Tamam.." dedi Dazai.

Fyo elini Osamu'nun omzuna attı dostane bir şekilde. "Nihayet en güçlü düşmanının güçleri elinden gidiyor. Çok mutlusundur eminim, değil mi?" deyip yzüüne baktı.

"Elbette!" dedi Dazai yapmacık bir gülümsemeyle. "Üzgün olacak hâlim yok ya?"

Chuuya bunu duyduğu an gözleri titredi. Anında başını yere eğdi.
-Yalancı.. dedi içinden Dazai'ye.

Devoir // Soukoku FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin