~•~•~
"Chan."
Seungmin koltukta öylece oturmuş düşünen sevgilisinin yanına yaklaşarak oturdu. Mavi duvarlı evlerine geldiklerinden beri c
han hiç konuşmamış, düşünceli bir şekilde oturmuştu. Saatler geçmesine rağmen hâlâ tek kelime etmeyen chan seungmini endişelendiriyordu. "İyi misin?"Chan, seungminin koluna dokunmasıyla iç çekerek düşüncelerinden sıyrıldı. "Hm, ne dedin?"
"İyi misin dedim ama anlaşılan değilsin."
Chan saçlarını karıştırarak derin bir nefes verdi. "İyiyim ya da değilim bilmiyorum seungmin. Ailen çıkıp geldi. Ya yeniden sana bir şekilde zarar verirlerse düşüncesi aklımdan çıkmıyor."
Seungmin sevgilisine sarıldı. "Chan bana bir şey olmayacak. Ben sen yanımda olduğun sürece hep iyi olacağım. Sen bana zarar vermelerine izin vermezsin."
"Vermem. Sana söz seni koruyacağım." dedi chan. Vermezdi de zaten. Gerekirse kendi canından vazgeçer yine de seungmine zarar gelmesine izin vermezdi. En azından şimdi izin vermezdi. Geçmişte geç kalmışlığın verdiği yüklü acıyı tatmıştı. Asla izin vermezdi. Asla.
"O zaman gül artık lütfen." dedi seungmin gülümseyerek. Chan da sevgilisini kırmamak için gülümsemişti. "Ha şöyle. Gamzelerini göster bana yakışıklı."
Chan daha da gülümserken seungmin sevgilisinin gamzelerini öpmüştü. Chan ona sıkıca sarıldığında çalan telefonuyla geri çekilmek zorunda kaldı. "Minho." dedi hızla aramayı yanıtlayarak. "Bir haber var mı?"
"Kaçmışlar. Polise gittiğimiz anlamış olmalılar ki polislerle eve döndüğümüzde evde yoklardı. Telefonlarını kapatmışlar ulaşılamıyor."
"Sikeyim!" Chan sinirle yumruğunu sıktığında seungmin de onun sıktığı yumruğunu elleri arasına alarak yumuşattı. "Hiç haber yok mu minho?"
"Maalesef. Polisler her yerde arıyorlar merak etmeyin bulacağız. Siz sadece bir süre ortalıkta gözükmeyin. Saklanmaya devam edin."
"Tamam. Bir haber alırsan ara yine."
"Ararım. Dikkat edin kendinize."
"Sende." dedi chan ve kapattı aramayı. Seungmin yeniden sarıldı sevgilisine. "Yakalanacaklar. Endişelenme."
"Yakalanacaklar." dedi chan da sevgilisi gibi.
~🦋~
Stresli bir geceden sonra sabaha karşı seungminin zorlamaları ile uyuyan chan aradan geçen birkaç saatin ardından uyanmıştı. "Seungmin."
Yatakta olmayan sevgilisine seslendi chan. "Seungmin." Herhangi bir ses gelmeyince doğrularak saate baktı. Henüz daha öğle vaktiydi. "Seungmin neredes-" Komodinin üzerine duran not kağıdını görünce kaşlarını çatarak aldı ve okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Duvar | Chanmin ✓
FanfictionSevgilisinin gözlerinin önünde geçirdiği kaza sonucu öldüğünü sanan Chan ve kaza sonucunda hafızasını kaybedip 2 yıldır başka bir ülkede yaşayan Seungmin. Kader, onları o kaza yerinde iki yıl sonra tekrardan bir araya getirmişti. Gerisi onlara kalm...