18 "arkadaş olmak için fazla güzelsin."

897 180 56
                                    

~•~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~•~•~

Yemek bittikten sonra Minho mutfağı toplarken Changbin, Seungmin ve Felix de ona yardım ediyorlardı. Chan montunu alarak mutfak balkonuna çıktığında Felix Seungmin'in elindeki tabağı aldı. "Sende git yanına. Ben hallederim burayı."

Seungmin gülümsedi Felixe. Üstüne bir hırka alıp balkona, Chan'ın yanına gitti. Chan sigara içiyordu. Kapının açılmasıyla oraya baktığında Seungmin'i görünce panik yaptı ve sigarayı nereye bırakacağını şaşırdı.

Çünkü Seungmin sigaradan nefret ederdi.

"Sigara içiyorsun." Dedi Seungmin Chan'ın yanına gelerek. Chan hemen sigarayı söndürüp balkondaki küçük çöp kovasına attı.

"Eskiden de içiyor muydun?"

Chan yavaşça kafasını sağa sola salladı. "Senden sonra başladım."

İç çekti Seungmin. "Keşke hiç başlamasaydın. Sigaradan-"

"Nefret ediyorsun." Dedi Chan. Seungmin'in sözünü tamamlayarak. "Biliyorum."

"Peki neden içiyorsun?"

İç çeken taraf Chandı bu sefer. Seungmin'e döndürdü tüm vücudunu. "Çok zorlandım Seungmin. İçim öylesine yanıyordu ki başka bir ateşin dumanıyla avutmaya çalıştım. O dumanı içime her çekişimde içimdeki yangını kapatır sandım. O dumanı her dışarı üflediğimde acım diner sandım. Sigaranın sonuna geldiğimde onu nasıl söndürüyorsam içimdeki yangını da söndürürüm sandım ama olmadı. Sadece sandım işte..."

Seungmin Chan'ın üstünün başının sigara kokusuyla dolu olmasına aldırmadan sarıldı ona.

"Seungmin, sigara kokuyorum."

Daha çok sarıldı Seungmin. "Üşüyorum." Dedi sadece. Chan da bu sefer kollarını Seungmin'in etrafına sarmıştı.

Biraz sarıldıktan sonra geri çekildi Chan. "Yarın boş musun?"

"Ne için?"

"Babamlar seni görmek istiyor."

Seungminin kaşları kalktı. "Babaların mı?"

Gülümsedi Chan. "Sen unuttun tabii. Beni büyüten ailemde sadece iki baba var. Ailen bu yüzden nefret ediyordu benden. Eşcinsel ailenin eşcinsel çocuğuyla kendi çocuklarını yakıştırmıyorlardı."

Seungminin yüzü düşmüştü. Ailesinin gerçekleri yüzüne vurdukça canı yanıyordu. "Babalarınla daha önceden tanışmış mıydım?"

Mavi Duvar | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin