27 "chan şuan ölümle savaşıyor."

582 122 42
                                    

~•~•~•~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~•~•~•~•~

"CHAN!"

Seungmin bir çığlıkla koştu sevgilisinin yanına. Kanlar içinde yatıyordu sevgilisi. Seungmin titreyen elleriyle Chanın kana bulanmış yüzüne dokundu.

"Chan!" Ailesi ve arkadaşları da koşarak yanına gelmişlerdi. Herkes çığlık çığlığa Chana sesleniyorlardı. Chanın ise zorla gördüğü sevgilisinin gözlerine baktı.

"Başardım... Kurtardım seni."

Chanın son sözleriyle birlikte gözleri kapanmıştı. Seungmin yeniden çığlık atarak çırpınmaya başladı. "Chan! Chan kendine gel Chan!"

"Oğlum!" Luhan da Seungmin gibi çırpınıp oğlunun kanlar içinde yatışına çaresizce bakarken Jeongin ve Hyunjin onu tutuyorlardı. Minho da Seungminin yanına giderek elinden bir şey gelmeden sadece omuzlarından tutuyordu.

Changbin hızla telefonunu çıkarıp ambulansı aradı. Sehun ise oğlunun cansız bir beden gibi yatışına bakarak donmuş kalmıştı.

Gözleri kıpkırmızı olmuştu sehunun. Kafasını oğlunun kanlı bedeninden kaldırarak az ileride market duvarına çarparak duran arabaya koşmaya başladı.

Changbin de peşinden koşmuştu ama araba boştu. Chana çarpıp kaçmış olmalıydı.

"Luhan amca!" Hyunjinin bağırmasıyla hızla o yöne baktı Sehun. Eşi bayılmıştı. Koşarak yanlarına gitti.

Herkes per perişan haldeydi. Seungmin bağırıp çığırmaktan sesi kısılmıştı resmen. "Chan yapma ne olur yapma kalk!"

Çırpınıp bağırmaktan başka bir gelmiyordu elinden. Çaresizce çırpınıyor ve bağırıyordu. "Yalvarırım kalk Chan yapma bana bunu!"

Ambulans sesi duyulduğunda Seungmin Chanın yanağını okşadı. "Ambulans geldi Chan iyi olacaksın."

Sağlık çalışanları koşarak yanlarına geldiklerinde Minho Seungmini tutarak zorla chandan uzaklaştırmıştı. Chanı ambulansa götürürken Seungmin, Minhonun tutuşundan kurtulup sevgilisinin elini tuttu. "Chan iyi olacaksın. İyi olmak zorundasın Chan iyi olmak zorundasın. Beni bırakamazsın Chan! Özür dilerim. CHAN YALVARIRIM İYİ OL CHAN ÖZÜR DİLERİM!"

Minho yeniden Seungmini tutarak uzaklaştırdığında Seungmin deli gibi ağlıyordu. Chanı hızlıca ambulansa yerleştirmiş ve Sehun da bayılan eşiyle birlikte ambulansa binmiş son hızla hastaneye gidiyorlardı.

Seungmin kaldırıma oturmuş, üstü ve elleri Chanın kanına bulanmış bir şekilde ambulansın arkasından bakıyordu.

Tarih tam anlamıyla tekerrür etmişti.

Mavi Duvar | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin