32' FİNAL

478 83 30
                                    


~•~•~•~•~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~•~•~•~•~•~

"İlaç vakti." dedi seungmin ilaç kutuları ve bir bardak su ile sevgilisinin yanına gelerek.

Hastaneden taburcu olalı bir ay olmuştu ve seungmin chanın ilaçlarını hiç aksatmadan içmesi için kurulu saat gibi bir dakika bile gecikmiyordu. Hastanede de sürekli yanında kalmış, eve gelince de bir gün bile ayrılmadan yanında kalarak sevgilisine bebekler gibi bakmıştı.

"İlaç içmekten sıkıldım artık." dedi chan uzandığı kanepede doğrularak. Seungmin kaşlarını çatarak ilk ilacı açmış ve sevgilisine uzatmıştı. "Söylenmek yok. Doktor ne zaman bırak derse o zaman bırakacaksın." dedi ve suyu da uzatarak chanın ilacı içmesini bekledi.

Chan ilacını yuttuktan sonra seungmin hemen peşinden diğer ilaçları da vermiş ve tüm ilaçlar bittiğinde chan da derin bir nefes vermişti. "Neyse ki bugün kontrol var. Umarım ilaçları bıraktırır." dedi chan.

Omuz silkti seungmin. "Çocuk gibisin chan."

Chan güldü. "Yavrum bir şeyim kalmadı ki. Sen bana bebekler gibi baktın artık kurt gibiyim."

"Turp değil miydi o?"

"Yok, ben kurt gibiyim." dedi chan ve kafasını kaldırarak uluduğunda seungmin kahkaha atarak chanın koluna vurdu. Chan da seungminin kahkahasına eşlik ettiğinde çalan zil susturdu onları.

"Hyunjinler gelmiş olmalı." dedi seungmin ilaç kutularını toplayarak  ayağa kalktı. "Sen uzan ben açarım." diyerek ilaçları mutfağa bırakıp kapıyı açtı. Hyunjin ve jisungla sarılarak içeri geri döndüklerinde jisung hemen chanın yanına gidip hafifçe sarıldı. 

"İyi misin hyung?"

"İyiyim jisung endişelenme artık kaç ay oldu sakin." dedi chan arkadaşını sakinleştirmek için saçlarını okşadı. "Asıl sen iyi misin onu söyle bana. Kriz falan yok değil mi?"

Kafasını sağa sola sallayarak gülümsedi jisung. "Yok, iyiyim." dedi ve hyunjine baktı. "Birkaç aydır çok iyiyim."

Chan gülümseyerek onaylar mırıltılar çıkardığında seungmin de omzuyla hyunjinin omzunu dürttü. Hyunjin ona döndüğünde göz kırparak "Nasıl gidiyor?" diye fısıldadı. 

"Çok iyi." dedi hyunjin arkadaşı gibi fısıldayarak. "Seninle bir şey konuşmam lazım." 

Kaşlarını çattı seungmin. "Ne oldu?"

"Mutfağa gelsene." dedi hyunjin. Seungmin kafasını sallayıp ayağa kalktı. "Dün kek falan yapmıştım. Hyunjin gelsene hazırlayalım."

Hyunjin onaylayarak kalkıp seungminin peşinden mutfağa girdi. Seungmin tezgaha yaslanıp kollarını önünde birleştirdi. "Anlat bakayım ne oldu?" dedi arkadaşına. 

Mavi Duvar | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin