13 "sevgilinin katili olmak ne demek, bilemezsin."

1.1K 216 62
                                    

~•~•~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~•~•~

"Chan."

Dizleri üzerine çökmüş içli içli ağlayan adama nasıl bir teselli vereceğini bilmiyordu Seungmin. Küçücük bir kağıt kesiğine deli gibi ağlıyordu.

"Canım yanıyor." Dedi Chan bir kez daha. "Çok canım yanıyor."

"Biliyorum." Dedi Seungminde tıpkı Chan gibi dizleri üzerine çökerek. Elini Chan'ın omzuna koydu. "Canının ne kadar yandığını biliyorum."

Kafasını sağ sola salladı Chan. "Bilemezsin. Sevgilinin katili olmak ne demek, bilemezsin."

"Ne?" Duyduğu şeyle kaşları çatılmıştı Seungmin. "Ne dedin?"

Burnunu çekti Chan ve Seungmin'in şaşkın bakışlarında gezdirdi gözlerini. "Seungmin."

Zorlukla yutkundu Seungmin. "Chan biz..." Şimdi düşününce bir şeyler yerine oturuyordu. Diğerlerinden farklı olmasının sebebini şimdi anlıyordu. Kalbinin diğerlerini değilde sadece onu gördüğünde hızlanmasını şimdi anlıyordu. "Biz sevgili... miydik?"

Gözlerini kaçırarak kafasını aşağı yukarı salladı Chan. Seungmin ise gözlerini kapatarak kafasını eğdi. "Özür dilerim."

"Neden?" Dedi Chan Seungmin'in eğdiği kafasını yanaklarından tutarak kaldırdı ve gözlerine baktı. "Neden özür diliyorsun?"

Seungminde yanağında duran Chan'ın elinin üzerine kendi elini koydu. "Seni hatırlayamadığım için."

Chan gözlerini Seungminin yüzünün her yerinde gezdirerek gülümsedi. Baş parmağı ile Seungmin'in akan göz yaşını sildi. "Dileme. Senin suçun değildi."

"Senin de değil Chan."

"Hiçbir şey bilmiyorsun." Dedi Chan kafasını sağa sola sallayarak ve ellerini Seungmin'in yanağından çekecekken Seungmin buna sizin vermeyerek sıkıca tuttu Chan'ın elini.

"Bilmem gerekmiyor. Bilmesem de hissediyorum Chan. Senin bir suçun yok."

Chan bulanıklaşan görüşünü gözlerini kırparak göz yaşlarını akıttıktan sonra düzeltti. "Japonya'ya..." Konuyu değiştirmek istedi. "Dönecek misin?"

Hızla kafasını sağa sola salladı Seungmin. "Hayır hayır gitmeyeceğim."

"Buna sevinmem bencillik olur değil mi?" Dedi Chan gülerek. Gerçek bir gülüş değildi tabii ki bu. Sadece dudakları gülüyordu.

Mavi Duvar | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin