Neredeyse bir ay oluyor yb atmayalı o yüzden bir önceki bölümü okuyup en son ne olduğunu hatırlayarak bu bölümü okuyabilirsiniz <3
~•~•~•~•~
"Seungmin sen istersen gelme."
Seungmin ceketini giyerek boş bakışlarıyla baktı arkadaşına. "Geleceğim."
"Seungmin yapma böyle lütfen." dedi minho arkadaşının omzundan tutarak. Seungminin gözlerinde ki ışığın kayboluşu çok canını sıkıyordu minhonun.
"Gidelim artık geç kalacağız."
"Seungmin-"
"Minho lütfen."
İç çekti minho. Seungmini kararından vazgeçirememişti. Bugün o kazanın üzerinden tam bir ay geçmişti ve ailesinin mahkemesi vardı. Onlara verilecek olan cezayı kendi gözleriyle görmeliydi seungmin.
Chan ise hala yoğun bakımdaydı. Henüz uyanamamıştı. Arada nöbet geçiriyordu. Bir iki defa da kalbi durmuştu. Doktorlar hala her şeye hazırlıklı olunmasını söylüyorlardı.
"Karar ne olursa olsun sakin kalacağına söz ver bana seungmin."
İç çekti seungmin. "Gidelim."
Minho kafasını sallayarak arabasının anahtarını da aldı ve arkadaşıyla birlikte çıktılar evden. Mahkeme salonuna geldiklerinde herkes buradaydı. "Chanın yanında kim var?" dedi seungmin herkesi burada görünce.
Minho arkadaşının sırtını sıvazladı. "Jeongin bekliyor yanında merak etme."
Seungmin sadece kafasını salladı. Şu bir ayda ne eskisi gibi konuşuyor, ne gülüyor, ne yemek yiyor ne de uyuyordu. Yaşayan bir ölüye dönmüştü.
"Geldiler." dedi baekhyun.
Seungmin kafasını çevirdiğinde hayatını karartan ailesi elleri kelepçeli bir şekilde polislerle yanlarından geçip mahkeme salonuna girdiler. Onlarda peşlerinden girdiklerinde mahkeme başlamıştı.
Önce baekhyun chanın avukatı olarak olayları en baştan anlatmış sonrasında karşı tarafın avukatı bu iddiaları reddetmesi üzerine baekhyun kanıtları sunmuştu. Hakim olayları seungminden de dinlemiş ve bir karara varmış olmalı ki tokmağını vurmuştu.
"Karar."
Herkes ayağa kalktı. Seungmin ve diğerleri resmen nefeslerini tutmuştu.
"Kim ailesinin kasten adam yaralama suçundan, kendi çocuklarını kaçırarak psikolojik ve fiziki şiddet uygulamaktan, doktora ve polis memurlarına rüşvet teklif ederek gerçeğe aykırı sahte bir ölüm belgesi hazırlatmaktan ve kamera kayıtlarını sildirmekten 20 yıl tutuklu yargılanmasına, şuanda hastanede yaşam mücadelesi veren, yaraladıkları Bang Chanın vefatı dahilinde yeniden bir mahkeme düzenlenmesine karar verilmiştir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Duvar | Chanmin ✓
FanficSevgilisinin gözlerinin önünde geçirdiği kaza sonucu öldüğünü sanan Chan ve kaza sonucunda hafızasını kaybedip 2 yıldır başka bir ülkede yaşayan Seungmin. Kader, onları o kaza yerinde iki yıl sonra tekrardan bir araya getirmişti. Gerisi onlara kalm...