~•~•~•~
"Ne olduğunu anlatmak ister misin?"
Jisung, Seungmin'in sorusuyla yaşlı gözlerini eski dostunun şefkat dolu gözlerine çevirdi.
Yavaşça kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra derin bir iç çekti. "Senin ölüm haberini aldıktan sonra hepimiz yıkılmıştık, Hyunjin de tabii ki. Git gide içine kapanmaya başladı. Hepimizi teker teker kendinden uzaklaştırmaya başladı. Beni de uzaklaştırdı kendinden."
Gözlerini kapadı Jisung. "Bizim aramızda zaten hiçbir zaman net bir şey olmamıştı. Bir şeyler vardı evet ama asla netleşmemişti. Yine de ben onu seviyordum o da beni seviyordu bunu biliyorduk ama benden uzaklaştı. Yanına bile yaklaşma izin vermedi. Git gide değişmeye başladı. Eski Hyunjin gitmişti yerine başka bir Hyunjin gelmişti sanki. Hatta..."
Felix'in gözlerine baktı Jisung, anlatmalı mıydı? Felix anlayarak kafasını sağa sola sallayarak reddetti. Bu Seungmin'i daha çok meraklandırmıştı. "Hatta, ne?"
"Boşver." Dedi Jisung göz yaşlarını silerek. "Gördün işte yıllar sonra karşılaştık. Yanında ki de sevgilisidir büyük ihtimalle."
Seungmin, Jisung'un ellerini tuttu. "Bana sevgilisi gibi gelmedi. O hatta'nın devamını da bilmek istiyorum konu arasında karışmasın lütfen. Onun dışında Hyunjin'in hâlâ sana ilgisi var gibi."
"İlgisi mi var?" Dedi Jisung diğer tüm şeyleri duymamış sadece ona odaklanmıştı.
Güldü Seungmin. "Evet. Ağlama daha fazla ve bana o hatta'nın devamını anlatın." Dedi ikisinin de gözlerine bakarak.
İç çekti Felix. "Ailen bizi suçladı senin ölümünden sonra, aslında daha çok..."
"Aslında daha çok?" Seungmin Felix'in ağzından cımbızla alıyordu resmen lafları.
"Aslında daha çok Chan hyungu suçladılar. Hyunjin de o kadar kafayı yemişti ki o aralar, o da Chan hyungu suçlu bulmaya başladı. Sonra da tamamen bizimle bağını koparıp gitti."
Kaşlarını çattı Seungmin. "Chan mı? İyi de Chan neden? Neden siz değilde özellikle Chan?"
Felix ve Jisung birbirilerine baktılar. Seungmin hâlâ kendisinden bir şeylerin gizlendiğinin farkındaydı. "Bakın çocuklar, bana her şeyi anlatın ki bende kafamda bir şeyleri yerine oturtayım."
"Bak Seungmin." Dedi Felix Seungmin'in ellerini tutarak. "Bunu bizim anlatmaya hakkımız yok. Bunu Chan hyungla senin konuşman lazım. O sana her şeyi açıklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Duvar | Chanmin ✓
FanfictionSevgilisinin gözlerinin önünde geçirdiği kaza sonucu öldüğünü sanan Chan ve kaza sonucunda hafızasını kaybedip 2 yıldır başka bir ülkede yaşayan Seungmin. Kader, onları o kaza yerinde iki yıl sonra tekrardan bir araya getirmişti. Gerisi onlara kalm...